کتاب «برای مدیران» شامل رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به مدیران کشور، توسط انتشارات سروش در کمتر از شش ماه پس از چاپ اول، برای سومین بار، چاپ و عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، چاپ سوم کتاب «برای مدیران» شامل رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مدیران که چاپ اول آن تیرماه امسال در شمارگان اولیه 5 هزار نسخه منتشر شد، در کمتر از 6 ماه به چاپ سوم رسید و در صدر آثار پرفروش انتشارات سروش قرار گرفت. این اثر برگرفته از گفتارها و گزیده‌های کلام رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مقوله مدیریت است.

در این اثر ویژگی‌های مدیران و آن‌چه آن‌ها برای ادای درست تکالیف مدیریتی خود در تحقق دولت اسلامی باید بدانند، با استخراج از کلام شیوای رهبری و مواضع روشن ایشان در این زمینه، آمده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی از بدو رهبری تاکنون نصایح، توصیه ها و بعضا تعریف‌ها و یا هشدارهایی نسبت به مدیران کشور داشته‌اند که در شرایط زمانی مختلف منجر به اصلاح رفتار مدیران شده است. کتاب «برای مدیران» در 9 فصل شامل: «مدیران؛ اهمیت و جایگاه در نظام اسلامی»، «معنویت»، «اخلاق»، «گزینش همکاران»، «نظارت بر زیر مجموعه»، «مدیران انقلابی»، «وظایف و ویژگی‌ها»، «آسیب‌شناسی» و «نامه امام علی (ع) به مالک اشتر» تدوین شده است.

چاپ سوم این کتاب با شمارگان 2 هزار و 500 نسخه و قیمت 8 هزار تومان به بازار نشر عرضه شده است.