۲۳ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۵۲

در کمتر از 6 ماه/

کتاب رهنمودهای رهبر انقلاب به مدیران به چاپ سوم رسید

کتاب رهنمودهای رهبر انقلاب به مدیران به چاپ سوم رسید

کتاب «برای مدیران» شامل رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به مدیران کشور، توسط انتشارات سروش در کمتر از شش ماه پس از چاپ اول، برای سومین بار، چاپ و عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، چاپ سوم کتاب «برای مدیران» شامل رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مدیران که چاپ اول آن تیرماه امسال در شمارگان اولیه 5 هزار نسخه منتشر شد، در کمتر از 6 ماه به چاپ سوم رسید و در صدر آثار پرفروش انتشارات سروش قرار گرفت. این اثر برگرفته از گفتارها و گزیده‌های کلام رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مقوله مدیریت است.

در این اثر ویژگی‌های مدیران و آن‌چه آن‌ها برای ادای درست تکالیف مدیریتی خود در تحقق دولت اسلامی باید بدانند، با استخراج از کلام شیوای رهبری و مواضع روشن ایشان در این زمینه، آمده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی از بدو رهبری تاکنون نصایح، توصیه ها و بعضا تعریف‌ها و یا هشدارهایی نسبت به مدیران کشور داشته‌اند که در شرایط زمانی مختلف منجر به اصلاح رفتار مدیران شده است. کتاب «برای مدیران» در 9 فصل شامل: «مدیران؛ اهمیت و جایگاه در نظام اسلامی»، «معنویت»، «اخلاق»، «گزینش همکاران»، «نظارت بر زیر مجموعه»، «مدیران انقلابی»، «وظایف و ویژگی‌ها»، «آسیب‌شناسی» و «نامه امام علی (ع) به مالک اشتر» تدوین شده است.

چاپ سوم این کتاب با شمارگان 2 هزار و 500 نسخه و قیمت 8 هزار تومان به بازار نشر عرضه شده است.

کد خبر 2213717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha