رمان «آه با شین» محمد کاظم مزینانی سه سال پس از تالیف سرانجام در دهه فجر سال جاری و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «آه باشین» نوتشه محمد کاظم مزینانی نزدیک به سه سال پس از تالیف و دو سال پس از برگزیده‌ شدن در چهارمین جشنواه داستان انقلاب که در آذر ماه سال جاری از سوی انتشارات سوره مهر به زیر چاپ رفته بود روز یکشنبه 20 بهمن در مراسم ویژه‌‍ای حوزه هنری رونمایی خواهد شد.

«آه با شین» دومین مجلد از سه‌گانه مزینانی درباره انقلاب اسلامی است که به گفته نویسنده برای تالیف آن بیش از دو  نیم سال زمان صرف شده است.

مزینانی پیش از این در مورد این رمان گفته بود که فضای کاری آن ربطی به رمان «شاه بی‌شین» ندارد، در عین حال دومین مجلد از تریلوژی وی در مورد انقلاب اسلامی است.

«آه با ‌شین» روایت‌کننده فعالیت یک مبارز انقلابی چپ با فضای فکری کمونیستی است که از دهه 20 شمسی و از بدو تولد شخصیت اصلی داستان آغاز می‌شود و تا سال 90 ادامه دارد. نویسنده در این رمان به نوعی به تناقضات و تفاوت‌های نسلی بین شخصیت اصلی و فرزندش اشاره دارد.

این رمان در 6 فصل تدوین شده که عناوین آن به ترتیب عبارتند از: آن‌هايي، سال سِن، باغ‌های بی‌سیرت، کلت و کتلت، از افلاک تا کراک و این‌هایی‌ها.

این مراسم از ساعت 15 روز یکشنبه 20 بهمن و در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تالار مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.