مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص آخرین وضعیت ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جام جهانی 2014 آمریکا گفت: نفرات مد نظر کادر فنی تمرینات ایده آل و مطلوبی را پشت سر می گذارند و همچنان در روزهای پر فشار اتردوی آماده سازی هستند.

علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه های آماده سازی کادر فنی، همچنان تمرینات پر فشار را در دستور کار داریم و این روند تا 15 روز آینده ادامه خواهد داشت. خوشبختانه وضعیت اردونشینان روز به روز به شرایط آرمانی کادر فنی نزدیکتر می شوند و مطمئنا با بهترین وضعیت روحی و جسمی به آمریکا اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: تمرینات آماده سازی بعد از مرحله پر فشار دو هفته ای با یک ریکاوری و استراحت فعال به پایان خواهد رسید و ملی پوشان به محل برگزاری رقابتهای جام جهانی اعزام خواهندشد. البته هنوز ترکیب نهایی ما بسته نشده و سعی خواهیم کرد این کار را در هفته های آتی انجام دهیم.

نایب قهرمان بازیهای المپیک 2004 آتن در خصوص محدودیت احتمالی اعزام مربیان تیم ملی به آمریکا گفت: هیچ محدودیت خاصی در اعزام مربیان در کادر فنی نداریم و اعضای کادر فنی با همان ترکیب مد نظر ما به رقابتهای جام جهانی اعزام خواهند شد. ضمن اینکه ما برای هر اقدام، یک برنامه خاص و اهداف مشخصی داریم.

رضایی در خاتمه با اشاره به میزبانی رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی در ایران نیز افزود: خوشبختانه توانستیم برای بار دیگر میزبان رقابتهای جام جهانی شویم که این مساله به رایزنی و مکاتبات مطلوب فدراسیون کشتی با فیلا بر می گردد. ضمن اینکه روابط و تعاملات کشتی ایران با فیلا بسیار بهتر از قبل شده و ما هم اکنون می توانی به خوبی به خواسته‌های بین المللی و دیپلماتیک خود در این عرصه برسیم.

رقابت‌هاي جام جهاني كشتي آزاد روزهاي 24 و 25 اسفندماه در شهر لس آنجلس آمريكا برگزار مي‌شود.