۴ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۴۹

مدیر فنی تیم ملی در گفتگو با مهر:

کشتی‌گیران در بهترین شرایط به مسابقات جام‌جهانی آمریکا اعزام خواهند شد

کشتی‌گیران در بهترین شرایط به مسابقات جام‌جهانی آمریکا اعزام خواهند شد

مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص آخرین وضعیت ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جام جهانی 2014 آمریکا گفت: نفرات مد نظر کادر فنی تمرینات ایده آل و مطلوبی را پشت سر می گذارند و همچنان در روزهای پر فشار اتردوی آماده سازی هستند.

علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه های آماده سازی کادر فنی، همچنان تمرینات پر فشار را در دستور کار داریم و این روند تا 15 روز آینده ادامه خواهد داشت. خوشبختانه وضعیت اردونشینان روز به روز به شرایط آرمانی کادر فنی نزدیکتر می شوند و مطمئنا با بهترین وضعیت روحی و جسمی به آمریکا اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: تمرینات آماده سازی بعد از مرحله پر فشار دو هفته ای با یک ریکاوری و استراحت فعال به پایان خواهد رسید و ملی پوشان به محل برگزاری رقابتهای جام جهانی اعزام خواهندشد. البته هنوز ترکیب نهایی ما بسته نشده و سعی خواهیم کرد این کار را در هفته های آتی انجام دهیم.

نایب قهرمان بازیهای المپیک 2004 آتن در خصوص محدودیت احتمالی اعزام مربیان تیم ملی به آمریکا گفت: هیچ محدودیت خاصی در اعزام مربیان در کادر فنی نداریم و اعضای کادر فنی با همان ترکیب مد نظر ما به رقابتهای جام جهانی اعزام خواهند شد. ضمن اینکه ما برای هر اقدام، یک برنامه خاص و اهداف مشخصی داریم.

رضایی در خاتمه با اشاره به میزبانی رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی در ایران نیز افزود: خوشبختانه توانستیم برای بار دیگر میزبان رقابتهای جام جهانی شویم که این مساله به رایزنی و مکاتبات مطلوب فدراسیون کشتی با فیلا بر می گردد. ضمن اینکه روابط و تعاملات کشتی ایران با فیلا بسیار بهتر از قبل شده و ما هم اکنون می توانی به خوبی به خواسته‌های بین المللی و دیپلماتیک خود در این عرصه برسیم.

رقابت‌هاي جام جهاني كشتي آزاد روزهاي 24 و 25 اسفندماه در شهر لس آنجلس آمريكا برگزار مي‌شود.

کد خبر 2239614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha