دو تیم دانشگاه آزاد و شهرداری ورامين با پيروزی بر رقبای خود در مرحله نيمه نهايی به ديدار پاياتی چهارمين دوره رقابتهای تکواندو جام باشگاه‌های آسیا راه پيدا کردند. 

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمين دوره رقابتهاي تكواندو جام باشگاه هاي آسيا اصبح امروز در مرحله نيمه نهايي پيگیری شد که ابتدا دانشگاه آزاد سه بر صفر باختر افغانستان را شکست داد و راهی بازی نهايي شد. برای دانشگاه آزاد حبیبی ، ساکت ، مردانی و رجبی چهار پيروزی کسب کردند تا با مسجل شدن پيروزی نماینده کشورمان مبارزه وزن آخر برگزار نشود.  
 
در ديگر بازی اين مرحله شهرداری ورامين به مصاف قوامین ناجا رفت و 3بر2 صاحب پيروزی شد و به ديدار دانشگاه آزاد در بازی نهايِي رفت. ابوالفضل يعقوبی ، علی شاکری و اميد عميدی سه تکواندوکار پيروز شهرداری در اين بازی بودند.دیدار عميدی  و قبادی یکی از بهترین مبارزات امروز صبج بود که به سود عمیدی خاتمه يافت. ضمن اینکه میلاد بیگی هم در پيکار با پوريا عرفانیان صاحب برتری شد. 
 
بدين ترتیب از ساعت 15 امروز دو تيم قوامین و باختر افغانستان برای کسب مدال برنز و عنوان سومی به مصاف هم می روند و در بازی پايانی هم دانشگاه آزاد و شهرداری ورامين برای تعيين تیم قهرمان رودروی هم صف آرایی می کنند. 
 
دانشگاه آزاد در لیگ برتر دوبار به شهرداری نتیجه را واگذار کرد ولی در بازی مقدماتی همین رقابتهای آسیایی حریف خود را شکست داد. دیدار پايانی این مسابقات اگرچه برای ورامینی ها انتقامی است ولی شاگردان خلیفه هم برای جبران شکست های لیگ برتر به فکر دومين پيروزی خود می باشند.