۴ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۲۳

تکواندو جام باشگاه‌های آسیا - تهران؛

صعود چهار تیم به مرحله نیمه نهایی/ کار دشوار شهرداری ورامین برابر قوامین

صعود چهار تیم به مرحله نیمه نهایی/ کار دشوار شهرداری ورامین برابر قوامین

مرحله مقدماتی چهارمین دوره رقابتهای تکواندو جام باشگاه‌های آسیا با صعود سه تیم داخلی و یک تیم خارجی به مرحله نیمه نهایی پایان يافت.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات روز شنبه با حضور 8 تیم داخلی و خارجی در سالن خانه تکواندو آغاز شد که در پایان 12 دیدار مرحله مقدماتی از گروه اول پاس قوامين با 9 امتياز و باختر افغانستان با 6 امتياز به مرحله نيمه نهايي صعود كردند. از گروه دوم نیز دانشگاه آزاد با 9 امتياز به عنوان تیم اول صعود کرد و شهرداري ورامين با 6 امتياز به عنوان تیم دوم جواز حضور در مرحله بعد را كسب كرد.

مهمترین بازی روز گذشته را در گروه دوم دو تیم دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین برگزار کردند که شاگردان سید نعمت خلیفه 3 بر 2 حریف خود را شکست دادند. حبیبی، خدابخش و رجبی برای دانشگاه آزاد صاحب پیروزی شدند و خمسه و شاکری هم دو پیروزی شهرداری ورامین را کسب کردند.

امروز یکشنبه در مرحله نیمه نهایی از ساعت 10 قوامین ناجا و شهرداری ورامین در یک دیدار سخت به مصاف هم می روند تا تیم پیروز راهی بازی پایانی شود. در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی دانشگاه آزاد باید با باختر افغانستان برای صعود به دیدار نهایی مبارزه کند که به نظر نمی رسد کار دشواری پیش رو داشته باشد.

دیدارهای رده بندی و پایانی این دوره از مسابقات از ساعت 14 در خانه تکواندو آغاز خواهد شد.

کد خبر 2241779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha