هفتمین دوره رقابتهای تکواندو بین المللی فجر بانوان با قهرمانی استیل البرز در خانه تکواندو به پایان رسید. 

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات با حضور تکواندوکاران هشت تیم داخلی و خارجی در خانه تکواندو و در چهار وزن المپیکی برگزار شد که در پایان استيل البرز با يك طلا، 3 نقره و 31 امتياز بر سكوي قهرماني ايستاد، شهرداري لنگرود با دو طلا، يك برنز و 27 امتياز مقام نايب قهرماني را به خود اختصاص داد و تونس با يك طلا و 2 برنز و 19 امتياز بر سوم شد.
 
در بخش انفرادی و در وزن 49- كيلوگرم "فوجيا فهاني" از تونس به مقام قهرماني دست يافت، معصومه حجتي فريد از استيل البرز مقام نايب قهرماني را از آن خود كرد، "داهري اكرم" و "بن طاهر ساندس مريم" از تونس به مقام سوم مشترك دست يافتند. 
 
سوسن حاجي پور  تکواندوکار المپیکی کشورمان که با هوگوی شهرداري لنگرود به میدان آمده بود در وزن 57- کیلوگرم قهرمان شد. ساناز بحري از استيل البرز دوم شد، ريحانه محمدي از تيم هلال احمر تنكابن به همراه  "اوسلتي حبيبي" از تونس مقام سوم مشترك را از آن خود كردند. 
 
در وزن 67- كيلوگرم؛ فاطمه روحاني از شهرداري لنگرود به مقام قهرماني دست يافت، ‌سمانه رضايي از استيل البرز دوم شد،‌ فاطمه رضائيان از هلال احمر تنكابن در کنار "بلار وفا"از تونس روی سکوی سوم ایستاد. 
 
در وزن67+ كيلوگرم شكرانه ايزدي از استيل البرز مقام قهرماني را از آن خود كرد،‌ زهرا مظفري از هلال احمر تنكابن نایب قهرمان شد و زهرا ابراهيمي از افغانستان به همراه هانيه اخلاقي از شهرداري لنگرود به نشان برنز دست يافتند.