تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی که برای برگزاری دو دیدار دوستانه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهی امارات شده است، در نخستین دیدار خود برابر تیم منتخب باشگاه ایرانیان شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سايت رسمي تيم فوتبال رسانه ورزش(http://resanehvarzesh.com) اين تيم که روز شنبه راهي امارات شده بود، يکشنبه شب در نخستين ديدار دوستانه خود به مصاف تيم باشگاه ايرانيان دبي رفت و با نتيجه 2 بر صفر برابر ميزبان خود شکست خورد.

تيم فوتبال رسانه ورزش که با حمايت شرکت نفت سپاهان - اسپيدي - در برنامه ها و ديدارهاي خيريه خود به ميدان مي‌رود، در دومين ديدار دوستانه خود دوشنبه شب به مصاف تيم منتخب دانشجويان ايراني خواهد رفت.


ديدار تيم هاي رسانه ورزش و باشگاه ايرانيان در حالي برگزار شد که برتي فوگتس سرمربي تيم ملي فوتبال آذربايجان و سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال آلمان به همراه حشمت مهاجراني سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال ايران از نزديک اين ديدار را تماشا کردند.

برتي فوگتس که در محل باشگاه ايرانيان حضور داشت دقايقي با خبرنگاران و عکاسان تيم رسانه ورزش گفتگو کرد و در جريان روند شکل گيري اين تيم صنفي قرار گرفت.

تيم فوتبال رسانه ورزش که هفتمين سال فعاليت خود را سپري مي کند، پس از سفرهایی که به مالزی و ترکیه داشت، سومین سفر برون مرزی خود را به امارات انجام داده است.