۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۳۰

دومین شکست خبرنگاران در امارات؛

بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس مقابل رسانه ورزش به میدان رفت

بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس مقابل رسانه ورزش به میدان رفت

تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی که در امارات به سر می برد در دومین دیدار نمادین خود به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مصاف تیم منتخب دانشجویان ایرانی دبی رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سايت رسمي تيم فوتبال رسانه ورزش( http://resanehvarzesh.com/) در این ديدار که دوشنبه شب در زمين چمن باشگاه ايرانيان دبي برگزار شد، تيم منتخب دانشجويان ايراني که از مهدي شيري بازيکن پيشين تيم هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال هم سود مي برد، با نتيجه 4 بر 2 برابر رسانه ورزش به پيروزي رسيد.

تيم فوتبال رسانه ورزش که با حمايت شرکت نفت سپاهان - اسپيدي - در برنامه ها و ديدارهاي خود به ميدان مي رود، سومين سفر برون مرزي در طول هفت سال فعاليتش را به امارات انجام داده است. اين تيم قبل از اين به کشورهاي مالزي و ترکيه سفر کرده بود.

اعضاي تيم فوتبال رسانه ورزش که در نخستين ديدار خود برابر تيم منتخب باشگاه ايرانيان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورده بودند، دوشنبه شب به مصاف تيمي رفت که جمعي از دانشجويان دانشگاه پيام نور در آن بازي کردند. محمدنژاد مسئول دانشگاه پيام نور در دبي نيز تماشاگر اين بازي بود.

تيم فوتبال رسانه ورزش که روز شنبه 10 اسفندماه براي برگزاري دو ديدار به مناسبت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي راهي دبي شده بود، سه شنبه شب به ايران بازخواهد گشت.
 

کد خبر 2248905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha