اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتسال راه ساری گفت: شکست سنگین راه ساری مقابل گیتی‌پسند دور از انتظار نبود و ما می‌دانستیم که مقابل این تیم شکست می‌خوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسماعیل‌پور عصر امروز پس از شکست تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت:‌‌ گیتی‌پسند تیم بسیار خوبی بوده و حدود دو سوم از بازیکنان تیم ملی در این تیم عضویت دارند و نتیجه این بازی دور از انتظار نبود.

وی افزود: تلاش و بضاعت تیم ما در این حد بود و متاسفانه مدیران محلی، حمایت خوبی از راه ساری انجام ندادند و تیمی با سابقه 10، 15 ساله، در شرایط سقوط قرار دارد.

سرمربی تیم فوتسال راه ساری با بیان اینکه ما با باخت هفته گذشته در شرایط سقوط قرار گرفتیم اما با شکست این هفته، سقوط ما تقریباً قطعی شده، بیان داشت: تیم ما امسال به دلیل عدم حمایت مسئولان خیلی دیر بسته شد و تنها 2 هفته مانده به شروع مسابقات گرد یکدیگر جمع شدیم.

وی با بیان اینکه ما چند بازیکن متولد 74 و 75 در تیم خود داریم که برای ما بازی می‌کنند، گفت: این تیم همیشه پشتوانه‌سازی کرده و همیشه بازیکنان معروف و مطرحی را به سایر باشگاه‌ها معرفی کرده که از این جمله می‌توانم به طاها مرتضوی اشاره کنم که فصل قبل در تیم ما بود امروز مقابل ما بازی می‌کرد.

اسماعیل‌پور اضافه کرد:‌ناراحت هستم که تیمی با سابقه 10، 15 ساله، به لیگ دسته یک سقوط می‌کند.