۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۸:۰۳

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال/

پایان تلخ گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال/ قهرمانی در اصفهان نماند

پایان تلخ گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال/ قهرمانی در اصفهان نماند

اصفهان – خبرگزاری مهر: تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با وجود پیروزی مقابل شهرداری ساوه در مسابقات لیگ برتر فوتسال به مقام قهرمانی دوباره نرسید.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و شهرداری ساوه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد.

گیتی‌پسندی‌ها که در هفته‌های گذشته تلاش بسیاری برای کسب قهرمانی کرده بودند، در صدد بودند که از کورسو امید خود در این بازی برای رسیدن به قهرمانی استفاده کنند، هرچند که تساوی تیم دبیری تبریز مقابل تاسیسات دریایی تهران، این اجازه را به آنها نداد.

شاگردان رضا لک عصر امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان و در حضور تماشاگران خود مقابل شهرداری ساوه به پیروزی 3 بر یک دست یافتند اما از رسیدن به قهرمانی باز ماندند.

این تیم اصفهانی که هفته گذشته و در روزی که دبیری امتیاز از دست داد، مقابل منصوری قرچک به تساوی دست پیدا کرد، در نهایت از کورس قهرمانی خارج شد و امید این تیم برای رسیدن به قهرمانی بسیار اندک شد.

گیتی‌پسند عصر امروز با گل‌های مهدي جاويد، سعيد تقي‌زاده و احمد اسماعيل‌پور به پیروزی رسید و تک گل شهرداری ساوه را نیز مهران رضاپور به ثمر رساند.

رضا لک در حالی از رسیدن به قهرمانی در فصل جاری جا ماند که در 2 فصل گذشته علی افضل، سرمربی بومی این تیم توانسته بود گیتی‌پسند را به قهرمانی لیگ برتر برساند.

          

کد خبر 2255842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha