تیم‌های کاله آمل و شهرداری ارومیه روز سه شنبه سومین بازی خود در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال را برگزار می‌کنند تا تکلیف دومین تیم صعود کننده به فینال این مسابقات مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های کاله آمل و شهرداری ارومیه فردا سه‌شنبه بیستم اسفندماه برای سومین بار طی روزهای اخیر به مصاف یکدیگر می‌روند تا تکلیف دومین تیم فینالیست این دوره از مسابقات لیگ برتر والیبال مشخص شود. دو تیم در دیدارهای قبل یک برد و یک شکست را تجربه کردند تا کار به بازی سوم کشیده شود.

رورز یکشنبه دومین رویارویی تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که طی آن تیم‌های متین و کاله برابر رقبای خود برنده شدند. متین ورامین که با حمایت داورانی که پس از بازی یک سال محروم شدند بازی باخته مقابل میزان خراسان را برده بود در دیدار دوم از اوضاع آشفته روحی بازیکنان میزان استفاده لازم را برد و در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 15، 25 بر 20 و 25 بر 18 از سد این حریف خود گذشت تا نخستین تیم صعود کننده به فینال این مسابقات لقب گیرد.

در دومین بازی روز یکشنبه تیم‌های کاله آمل و شهرداری ارومیه با یکدیگر مصاف داشتند که این بار کاله 3 بر یک و با امتیازات 19 بر 25، 25 بر 23، 25 بر 20 و 25 بر 22 برنده شد تا شکست سنگین 3 بر صفر در بازی نخست برابر شاگردان کارگرپیشه را جبران کند و سرنوشت دومین تیم صعود کننده به فینال را به بازی سوم بکشاند.

بدین ترتیب روز سه‌شنبه تیم‌های کاله آمل و شهرداری ارومیه در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی سومین تقابل خود را از روز جمعه گذشته تاکنون برگزار می‌کنند تا تیمی که این مسابقه را به سود خود پایان دهد، حریف متین ورامین در فینال شود.

علاوه بر خستگی بازیکنان به خاطر برگزاری دیدارهای متوالی که در روزهای اخیر برگزار کرده‌اند، در این بازی فشار روحی زیادی روی بازیکنان وجود دارد و به طور حتم تیمی که از نظر ذهنی برای این بازی حساس آمادگی بیشتری داشته باشد، می‌تواند روی پیروزی در این بازی حساب باز کند.

متین که سال گذشته قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده بود، خیلی دوست دارد بار دیگر این عنوان را از آن خود کند برای همین با ستاره‌های ملی‌پوشی که در اختیار دارد، به جنگ حریف می‌رود. در آن‌سوی میدان کارگرپیشه تیمی متحول شده و کاملا یکدست را در اختیار دارد که می‌تواند هر تیمی را به زانو در آورد. باید دید سومین رویارویی این دو تیم به سود کدام یک خاتمه خواهد یافت.