۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۶:۴۵

رده‌بندی و فینال لیگ برتر والیبال؛

نبرد کاله و متین در دیدار پایانی/ کدام تیم جام را بالای سر می‌برد؟

نبرد کاله و متین در دیدار پایانی/ کدام تیم جام را بالای سر می‌برد؟

پرونده رقابتهای لیگ برتر والیبال روز پنجشنبه با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال و شناخت قهرمان این دوره از مسابقات بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای رده بندی و نهایی لیگ برتر والیبال فردا پنجشنبه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود تا بدین ترتیب چهره سه تیم اول این دوره از مسابقات مشخص شود. در دیدار رده بندی تیم های شهرداری ارومیه و میزان خراسان به مصاف یکدیگر می روند و بازی فینال را تیم های کاله آمل و متین ورامین برگزار خواهند کرد.

در دیدار رده‌بندی که یکصد و چهل هشتمین بازی لیگ برتر والیبال امسال است، نمایندگان غرب(شهرداری ارومیه) و شرق( میزان مشهد) کشور به مصاف یکدیگر می‌روند تا تیم پیروز عنوان سومی این رقابتها را از آن خود کند. ارومیه و مشهد در دور مقدماتی لیگ برتر والیبال دو بار با هم روبرو شدند که یک برد و یک باخت سهم هر تیم بود.

میزان در مرحله پلی‌آف شهرداری تبریز را از پیش روی برداشت و شهرداری ارومیه نیز موفق به شکست باریج اسانس شد تا دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کنند. در این مرحله تیم میزان مشهد در دو بازی پرحاشیه مغلوب متین ورامین شد و از صعود به فینال بازماند اما تیم شهرداری ارومیه نتیجه دو بازی از سه دیدار را کاله مازندران واگذار کرد تا حریف میزان شود. حال دو تیم از ساعت 11 صبح فردا برگزار می‌شود.

فینال این مسابقات که از ساعت 15:30 در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود به نوعی تکرار دیدار فینال سال گذشته است که با قهرمانی کاله خاتمه یافته بود با این حال متین این بار نمی خواهد قهرمانی را از دست بدهد و با تفکرات مربی ایتالیایی خود به دنبال کسب نخستین قهرمانی در لیگ برتر است.

کاله مازندران و متین ورامین در دور مقدماتی دو بازی با هم داشتند که کاله در بازی نخست سه بر دو متین را شکست داد و متین در بازی برگشت سه بر صفر از سد قهرمان دو دوره لیگ برتر والیبال گذشت. کاله در مرحله پلی‌آف در سه دیدار به مصاف پیکان رفت و با کسب دو پیروزی موفق به صعود به جمع چهار تیم برتر شد و متین ورامین نیز با شکست نوین کشاورز در دو بازی به مرحله بعدی گام نهاد.

متین و کاله در بازی‌های مرحله نیمه نهایی به ترتیب میزان مشهد و شهرداری ارومیه را شکست دادند تا حریف یکدیگر در آخرین بازی لیگ برتر والیبال سال 92 شوند و علاوه بر قهرمانی در این مسابقات به عنوان نماینده ایران راهی رقابتهای والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا که در 19 تا 27 فروردین 93 در فیلیپین برگزار می‌شود، معرفی شوند.

کد خبر 2255241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha