رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با تاکید بر اینکه با وجود تنگناهای مالی ،انجمن‌ها و هیات‌ها عملکرد رضایت بخش داشتند، گفت: خوشبختانه در پرتو تلاش و همدلی هیات‌های استان‌ها و انجمن‌های تحت پوشش، سال پرباری را پشت سر گذاشتیم که امید است این مهم در آینده مضاعف‌تر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمد علیپور در سمینار مشترک روسای هیات‌های استان‌ها و انجمن‌های ورزشی که امروز چهارشنبه در محل آکادمی برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: آمار و ارقام به خوبی نشان می‌دهد که حرکت این فدراسیون با وجود مشکلات مالی، مثبت بوده است. علت این موفقیت، هماهنگ بودن هیات‌ها و انجمن‌ها و تلاش بی‌وقفه آنان بود که موجب شد در سال 92 به توفیق‌های خوبی برسیم.

وی اضافه کرد: انجمن‌های ما هم در عرصه داخلی و هم در عرصه خارجی بیلان خوبی داشتند و سرعت کار امیدوار کننده بود.

علیپور با تاکید بر اینکه باید روی پای خودمان بایستیم گفت: باید از طریق اسپانسر مشکلات را تا حدودی حل کنیم ولی نیاز به حمایت بیشتر وزارت ورزش و جوانان داریم. ما 16 انجمن داریم ولی 36 رشته را باید تحت چتر حمایت قرار دهیم. به عنوان مثال در سپک تاکرا چند رشته فعال هستند و یا در ورزش‌های هوایی هم همینطور. این حجم گسترده نیاز به حمایت مسئولان محترم دارد و امید است که در سال 93 بتوانم در سایه همگرایی بیشتر به اهداف خود برسیم.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی تصریح کرد: خوشبختانه امسال در مقوله آموزش، برگزاری مسابقات داخلی به ویژه رقابتهای لیگ و حضور در مسابقات مهم برون مرزی عملکرد خوبی داشتیم. روسای انجمن‌ها و هیات‌ها، فعال و کوشا هستند و در امور اداری و اجرایی ید طولایی دارند که این فاکتورها در توفیق فدراسیون انجمن‌های ورزشی در سال 92 نقش اساسی ایفا کرد.