۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۳۱

وزیر ورزش در دیدار با مسئولان فدراسیون انجمن‌های ورزشی:

با جذب اسپانسر باید تنگناهای مالی ورزش را مرتفع کرد

با جذب اسپانسر باید تنگناهای مالی ورزش را مرتفع کرد

وزیر ورزش و جوانان در نشست هماهنگی با مسوولان فدراسیون انجمن‌های ورزشی و روسای انجمن‌های تحت پوشش گفت: باید با مطالعه و کنکاش طوری مهندسی کرد که بستر مناسب برای سامان دادن به رشته‌های مختلف ورزشی فراهم شود و بتواند در جامعه مورد اقبال مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، محمود گودرزی در این جلسه هماهنگی که در محل آمفی تئاتر وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: تلاش برای ترغیب مردم به سمت ورزش حرکت پسندیده‌ای است اما معرفی یک رشته و پیشرفت آن باید با علاقه‌مندی جامعه همخوانی داشته باشد.

وی افزود: برخی از رشته‌ها ی ورزشی مورد وثوق جامعه نیست و نمی‌توان با اصرار آن را در کشور بسط و گسترش داد ضمن اینکه نباید توقع داشته باشیم که خارجی‌ها هم به تبلیغ بعضی از ورزش‌های مخصوص ما بپردازند و برای توسعه آن تلاش کنند.

گودرزی با تاکید بر اینکه اگر به کمیت توجه شود، بحث کیفیت نیز سروسامان خواهد گرفت اضافه کرد: برخلاف برخی از کشورها که برای کسب مدال دست به هر ترفندی می‌زنند و با جذب ورزشکاران خارجی سعی می‌کنند به هدف خود برسند اما خوشبختانه ما پتانسیل و توان خوبی داریم که باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط مالی این وزارتخانه، جذب اسپانسر را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید این واقعیت را پذیرفت که اعتبارات دولتی جوابگوی نیازها نیست و باید به سمت جذب اسپانسر رفت و از این طریق مشکلات و تنگناها را مرتفع کرد.

 

کد خبر 2302223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha