بجنورد - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: مسابقات پینگ پنگ باشگاه های استان که با حضور 15 تیم برگزار می شد؛ با قهرمانی تیم پیوند رایانه خاتمه یافت.

ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت، یک دوره مسابقات باشگاهی تنیس روی میز با حضور تیم هایی از خراسان شمالی و دو تیم میهمان از خراسان رضوی به میزبانی بجنورد، در محل سالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهید علیدخت برگزار شد.

وی با اشاره به این که مسابقات مزبور با حضور 15 تیم به صورت کوربیلون( یک بازی دونفره و چهار بازی انفرادی) برگزار شد، اظهار کرد: در این رقابت ها ابتدا تیم ها در چهار گروه چهار و سه تیمی قرعه کشی شدند و پس از برگزاری بازی ها از هر گروه دو تیم به جدول هشت تیمی راه یافتند.

نکویی عنوان کرد: در پایان این مرحله تیم های پیوند رایانه  با ترکیب محمد اصلمند از مشهد و شایان شرکت از بجنورد، رخش سیکلت با ترکیب رسول سلیمی و مهدی جمشیدی هر دو از بجنورد، بانک ملی با ترکیب امید سلیمانی و حامد عسگری هر دو از بجنورد و تیم قوچان الف با ترکیب علی ترابی و میلاد فخرایی هر دو از قوچان به عنوان سرگروه به مرحله حذفی صعود کردند.

به گفته نکویی که مسئول برگزاری و سرداور این دوره از مسابقات بود؛ همچنین تیم های آشخانه ب با ترکیب رضا نقی پور و امیر روحانی هر دو از آشخانه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی با ترکیب رضا مهجور و مجید خاوری هر دو از بجنورد، تیم جوان داروخانه دکتر افشین با ترکیب امیرحسین رفیعی  و رامین خاکشور از بجنورد و پوریا راسخ از نیشابور و تیم منتخب نوجوانان بجنورد با ترکیب امین مقصودی و سجاد ندایی به عنوان تیم های دوم به مرحله حذفی راه یافتند.

نکویی اضافه کرد: در مرحله حذفی هشت تیم صعود کننده به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم پیوند رایانه به مقام قهرمانی رسید، رخش سیکلت در جایگاه دوم ایستاد و تیم های بانک ملی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی به صورت مشترک در رده سوم ایستادند.

دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی با اشاره به این که در پایان رقابت ها به تیم های برتر جوایز نقدی اهدا شد، افزود: همچنین کاپ اخلاق مسابقات نیز به تیم قوچان الف تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر حدود 200 پينگ باز آقا و خانم به صورت رسمي و بيمه شده در شهرستان هاي مختلف خراسان شملالی در رشته تنيس روي ميز فعال هستند.