۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۱۸

در جشنواره بزرگ تنیس آپت/

نخستین مدال تاریخ تنیس خراسان شمالی به دختر 7 ساله جاجرمی رسید

نخستین مدال تاریخ تنیس خراسان شمالی به دختر 7 ساله جاجرمی رسید

جاجرم- رییس اداره ورزش و جوانان جاجرم گفت: یاسمن یزدانی، تنیسور هفت ساله این شهرستان نخستین مدال تاریخ تنیس خراسان شمالی را به نام خود ثبت کرد.

رضاانور میرزاعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این که یاسمن یزدانی، تنیسور هفت ساله شهرستان جاجرم با درخشش در جشنواره بزرگ تنیس آپت که به میزبانی تهران و در محل مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، موفق شد نخستین مقام تاریخ تنیس خراسان شمالی را کسب کند.

وی اضافه کرد: در این رقابت ها که در بخش دختران در رده های سنی زیر ۱۰ و زیر ۱۴ سال و آزاد برگزار شد، یاسمن یزدانی به عنوان کوچک ترین تنیسور حضور داشت و موفق شد در پایان در رده سنی زیر ۱۰ سال به همراه آوا شیشه بردان در جایگاه سوم قرار بگیرد.

به گفته میرزاعلی مدال یزدانی نخستین مدال تنیس خراسان شمالی در طول تاریخ بوده و پیش از این خراسان شمالی نتوانسته بود در رقابت های رشته تنیس به مدال دست یابد.

وی با بیان این که یاسمن یزدانی از پنج سالگی فعالیت خود در رشته تنیس را آغاز کرده است، اضافه کرد: همچنین علی یزدانی برادر این تنیسور نیز با ۱۱ سال سن پیش از این به عنوان پدیده این رشته در استان معرفی شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان جاجرم در غرب خراسان شمالی قرار داشته و رشته ورزشی تنیس خاکی در این شهرستان طرفداران فراوان و جایگاه مناسبی دارد.

کد خبر 2584000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha