۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۴۲

نکویی:

رقابت‌های پینگ‌‌پنگ خراسان شمالی با قهرمانی سلیمی پایان یافت

رقابت‌های پینگ‌‌پنگ خراسان شمالی با قهرمانی سلیمی پایان یافت

بجنورد - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: بیست و یکمین و آخرین دور رقابت های پینگ پنگ دسته آزاد مردان استان در سال جاری با قهرمانی سلیمی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج نکویی سه‌شنبه شب در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: بیست و یکمین و آخرین دور مسابقات دوره‌ای تنیس روی میز مردان خراسان شمالی در سال 92 با قهرمانی رسول سلیمی به پایان رسید.

به گفته وی این رقابت‌ها با حضور 26 بازیکن از شهرستان‌های مختلف خراسان شمالی به میزبانی بجنورد و در محل سالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد برگزار شد.

نکویی اضافه کرد: در بیست و یکمین و آخرین دور رقابت‌های پینگ‌پنگ دسته آزاد مردان استان پینگ پنگ بازان در هشت گروه و سپس در جدول 16 تایی تک حذفی به مصاف هم رفتند که در پایان آن رسول سلیمی از بجنورد با غلبه بر تمامی حریفان به مقام قهرمانی رسید.

وی عنوان کرد: در این مسابقات امید سلیمانی از بجنورد نایب قهرمان شد و امیرحسین رفیعی و مهدی قدیری به ترتیب از بجنورد و شیروان نیز به صورت مشترک جایگاه سوم را از آن خود کردند.

نکویی افزود: در این مسابقات مهدی قدیری بازیکن خوش آتیه شیروانی با وجود سن کم موفق شد در رقابت با بازیکنان بزرگسال و پیشکسوت به برتری برسد و مقام سوم را کسب کند.

دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی اظهار کرد: در سال آینده مسابقات لیگ پینگ پنگ خراسان شمالی در دو دسته اول و دوم در بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر حدود 200 پينگ باز آقا و خانم به صورت رسمي و بيمه شده در شهرستان‌هاي مختلف خراسان شمالی در رشته تنيس روي ميز فعالیت ورزشی می کنند.

کد خبر 2254734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha