اصفهان - خبرگزاری مهر: هواداران تیم سپاهان در دقایق پایانی مسابقه امروز این تیم مقابل سایپای کرج، با سر دادن شعارهایی، خواستار جدایی زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم اصفهانی از این تیم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی نیمه دوم دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپای البرز در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* در دقیقه 50 مسابقه ناظر مسابقه به انگین فیرات، سرمربی تیم سایپای کرج تذکر داد و این تذکر با واکنش سرپرست این تیم مواجه شد.

* تعدادی از هواداران سپاهان از شهرستان ایزه به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بودند و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند.

* بازیکنان تیم سایپا در چند صحنه نسبت به خطا گرفتن داور این بازی اعتراض کردند.

* اعتراضات علی احمدی نسبت به کارت زردی که داور بازی به دلیل خطا روی بازیکن سایپا به او داد، از دیگر حواشی بازی به شمار می‌رفت.

* تشویق‌های بسیار شهاب گردان، دروازه‌بان سپاهان که بعد از هفته‌ها به ترکیب اصلی تیم اصفهانی راه یافته بود، از حواشی نیمه دوم مسابقه به شمار می‌رفت.

* تعدادی از هواداران خردسال سپاهان نیز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور داشته و تیم اصفهانی را تشویق می‌کردند.

* مهدی شریفی، مهاجم تیم سپاهان بعد از گل خود که در نیمه دوم به ثمر رسید، به سمت هواداران سپاهان رفته و به آنها قلب نشان داد.

* شادی قابل توجه شهاب گردان، دروازه‌بان سپاهان و سجده شکر او از گل تیم اصفهانی نیز سوژه دوربین‌های تلویزیونی شده بود.

* مهدی جعفرپور، مدافع سابق سپاهان در دقیقه 67 بازی برای تیم سایپا به میدان رفت و رودرروی تیم سابقش قرار گرفت.

* مجید بصیرت، سرپرست سابق سپاهان که امروز به عنوان دستیار سایپا در این تیم قرار گرفته بود، از سوی تماشاگران تیم سپاهان تشویق شد.

* در صحنه‌ای توپ مهدی شریفی مهاجم تیم سپاهان پس از برخورد به بازیکن سایپا، به اوت رفت اما داور ضربه اوت را به سود سایپا اعلام کرد و این مسئله باعث شد که مهدی شریفی، مهاجم تیم سپاهان در دقیقه 80 بازی به دلیل اعتراض به داور مسابقه، از البرز حاجی‌پور داور این بازی کارت زرد دریافت کند.

* هواداران تیم سپاهان در دقایق پایانی مسابقه امروز این تیم مقابل سایپای کرج، با سر دادن شعارهای "کرانچار حیاکن، سپاهان را رها کن"، خواستار جدایی زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم اصفهانی از این تیم شدند.

این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.