۶ فروردین ۱۳۹۳، ۲۱:۳۷

انگین فیرات:

سایپا در نیم‌فصل دوم هدفی نداشت/ استقلال یا فولاد قهرمان می‌شود

سایپا در نیم‌فصل دوم هدفی نداشت/ استقلال یا فولاد قهرمان می‌شود

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: سایپا در نیم‌فصل دوم هدفی نداشت و مشکل اصلی این تیم نیز نداشتن هدف در نیم‌فصل دوم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، انگین فیرات عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط تیمش برای این بازی اظهار داشت: تیم ما در نیم‌فصل دوم هدف چندانی نداشت و 40 روز بدون برگزاری مسابقه، تمرین کرده و بازی‌های تدارکاتی خوبی نیز نداشت اما سپاهان شرایط بهتری داشته و بازیکنان این تیم در وضعیت بسیار مناسبی هستند.

وی افزود: بازیکنان سایپا می‌دانند که فردا مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا قرار می‌گیرند و به آنها گفته‌ام که سپاهان در نیم‌فصل دوم با نیم‌فصل نخست بسیار متفاوت بوده و بازیکنان مصدوم این تیم نظیر سوکای و نویدکیا نیز بازگشته‌اند.

سرمربی تیم سایپای البرز با بیان اینکه نویدکیا ستاره فوتبال ایران به شمار می‌رود، گفت: این بازیکن در خط میانی یکی از ستارگان خاص فوتبال به شمار می‌رود و همواره موقعیت‌های بسیاری برای مهاجمان مقابل خود می‌سازد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی سایپا در فصل جاری معرفی بازیکنان جوان به فوتبال کشور است، گفت: ما در سال جاری نزدیک به 5 میلیارد تومان هزینه کردیم و به شرایط رضایت‌بخشی رسیدیم اما در 3 فصل گذشته تیم ما چند برابر امسال در فوتبال هزینه کرده است.

فیرات گفت: ما در فصل جاری بازیکنان جوان بسیاری به لیگ برتر معرفی کرده و اهداف 8 ساله را برای خود در نظر گرفته‌ایم که امیدوارم به این اهداف برسیم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره قهرمان لیگ برتر در فصل جاری خاطرنشان کرد: اگرچه سپاهان و پرسپولیس نیز برای قهرمانی شانس دارند اما به نظر من رقابت اصلی در قهرمانی امسال، بین تیم‌های استقلال و فولاد است.

کد خبر 2261404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha