قم- خبرگزاری مهر: مربی تيم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: تمرینات تیم فوتسال ماهان تندیس قم ویژه بازی های جام حذفی فوتسال از اول اردیبهشت ماه آغاز مي‌شود.

قدرت الله باقری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه ریزی کادر فنی ماهان تندیس قم برای موفقیت در مراحل پایانی بازی های جام حذفی فوتسال باشگاه‌هاي كشور، اظهار داشت: تيم ماهان تندیس بازيكنان خوبي دارد و از ظرفيت بسيار زيادي برخوردار است و مي‌تواند قهرماني نخستین دوره جام حذفی فوتسال باشگاه‌هاي كشور را نيز به دست بياورد.

وي با بيان اينكه تيم فوتسال ماهان تندیس شايستگي های زیادی دارد، ياد آور شد: اين شايستگي از همان مرحله نخست بازي‌هاي جام حذفی باشگاه‌هاي كشور توسط بازیکنان ما نشان داده شد و ما مي‌دانیم با انگيزه‌اي كه بازيكنان دارند، تلاش مي‌كنند تا به قهرمانی در نخستين تجربه حضور در جام حذفی باشگاه‌هاي كشور دست پيدا كنند.

مربی تيم فوتسال ماهان تندیس قم با بيان اينكه ورزش فوتسال در استان قم روند رو به رشدي داشته است، خاطرنشان كرد: تيم فوتسال ماهان تندیس نمونه بارز اين رشد را نشان مي‌دهد كه با شايستگي توانست علاوه بر حضوري درخشان در ديدارهاي رفت و برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی را نيز كسب كند.

وی با اشاره به نقش ارزنده حمايت‌ مسئولان ماهان تندیس قم در تداوم موفقيت‌هاي اين تيم، عنوان داشت: با حمایت امیر جلالی مدیرعامل ورزش دوست باشگاه ماهان تندیس، تيم ما تا اين مرحله از مسابقات به خوبي پيش آمده است و اميدوارم با صعود ماهان تندیس به فینال جام حذفی و انشاءالله با کسب عنوان قهرمانی در این جام، شاهد حمايت خوب از اين تيم برای حضور پرقدرت در بازی های فصل آینده لیگ برتر فوتسال نیز باشيم.

وي با بيان اينكه با حضور تمامی بازيكنان تمرینات ماهان تندیس از اول اردیبهشت ماه آغاز مي‌شود، تصريح كرد: البته به صورت غیر رسمی هم اکنون بازیکنان با جمع شدن در کنار هم به تمرین می پردازند اما به صورت رسمی از اول اردیبهشت ماه کار آماده سازی تیم را از سر می گیریم تا با قدرت در نیمه نهایی جام حذفی حضور پیدا کنیم.

مربی تيم فوتسال ماهان تندیس قم با بيان اينكه از هم اکنون باید به فکر بستن یک تیم قوی برای حضور در لیگ آینده فوتسال باشگاه های برتر کشور باشیم، تصريح كرد: ما تلاش مي‌كنيم كه علاوه بر حفظ بازيكنان خوب، تيم فعلي را تقويت كرده و حضوري قدرتمند در مرحله مسابقات پایانی جام حذفی داشته باشيم و بعد از آن برای حضور پرقدرت در لیگ شانزدهم آماده شویم.

باقری عنوان داشت: تيم فوتسال ماهان تندیس متعلق به همه مردم قم است و خوشبختانه مردم از اين تيم خوب حمايت می كنند و می دانند كه درخشيدن اين تيم در رقابت‌هاي لیگ برتر و جام حذفی افتخاري براي استان قم است، به همين خاطر از هواداران مي‌خواهيم كه در بازي‌هاي آتی به خصوص در مسابقه برگشت نیمه نهایی جام حذفی با شهرداری تبریز با جديت از تيم حمايت كنند.

گفتني است: تيم فوتسال ماهان تندیس قم روز بیست و ششم اردیبهشت ماه در بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور در تبریز و روز اول خرداد ماه در مسابقه برگشت این مرحله در قم به مصاف تیم شهرداری تبریز می رود.