۲۳ فروردین ۱۳۹۳، ۱:۰۷

خوارکچی در گفتگو با مهر:

قهرمانی در جام حذفی تاریخی است/ برای سرمربی جدید فرش‌قرمز پهن می‌کنم!

قهرمانی در جام حذفی تاریخی است/ برای سرمربی جدید فرش‌قرمز پهن می‌کنم!

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: هدف باشگاه ما قهرمانی در نخستین دوره مسابقات جام حذفی فوتسال و پیوستن به تاریخ است.

محمود خوراکچی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال میثاق تهران قبل از بازی با تاسیسات دریایی در جام حذفی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: سه روز پیش با مدیریت باشگاه میثاق تهران برای حضور تیم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی جلسه‌ای داشتم. من برنامه‌هایم را به باشگاه دادم. هدف تیم ما قهرمانی در اولین دوره جام حذفی فوتسال است. چون نخستین دوره جام حذفی فوتسال امسال برگزار شده، قهرمانی در آن تاریخی است و ما می‌خواهیم به تاریخ بپیوندیم.

وی با بیان اینکه تیم میثاق حداقل دو بازی لیگ برتر را به خاطر مسابقات جام حذفی از دست داده بود، تاکید کرد: اواخر فروردین‌ماه تمرینات ما شروع می‌شود. حدود 10 روز بدنسازی داریم و از تاریخ 18 تا 22 اردیبهشت دو بازی تدارکاتی خواهیم داشت. همانطور که می‌دانید تمرینات جام حذفی با سایر مسابقات متفاوت است و به همین دلیل کار ما با گذشته فرق دارد.

سرمربی تیم فوتسال میثاق در واکنش به خبرهایی مبنی بر انتخاب رضا لک به عنوان سرمربی تیم میثاق برای فصل آینده، یادآور شد: از روز اول که به تیم میثاق آمدم به مدیران باشگاه این اختیار را دادم که هر موقع صلاح دیدند، به جای من هر شخصی را صلاح دیدند انتخاب و با وی مذاکره کنند. اگر قرار باشد مربی جدیدی برای تیم میثاق انتخاب شود من جایم را دو دستی به او تقدیم و برایش فرش قرمز پهن می‌کنم.

وی ادامه داد: پیش از آنکه با تیم تاسیسات در لیگ بازی کنیم، این شایعه منتشر شد که به هیچ وجه صحت نداشت و با درایت مدیریت باشگاه و حرفه‌ای بودن خودم، بایکوت شد! از طرف دیگر خبر حضور من در تیم شهرداری ساوه هم منتشر شد که روحم از این ماجرا خبر نداشت. حتی در این قضیه من متهم به بازارگرمی هم شدم در حالی که نیازی به بازارگرمی ندارم. 

خوراکچی در پایان گفت: معمولا از پایان لیگ فوتسال تا شروع دوره بعدی لیگ، پنج تا شش ماه طول می‌کشد. در این مدت شایعات و اخبار مختلفی هم منتشر می‌شود که خیلی از آنها صحت ندارد.

کد خبر 2268508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha