بجنورد - خبرگزاري مهر: مدیر راهداری خراسان شمالی با تشريح وضعيت راههاي اين استان گفت: تردد در محورهاي كوهستاني و گردنه هاي استان فقط با زنجير چرخ ميسر است.

محمد مشتري در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بارش برف كه از شب گذشته در اين استان آغاز شده بود تردد خودروها در مناطق كوهستاني و برف گير و گردنه هاي امين الله در بجنورد، اسدلي در اسفراين و جوزك در محور بجنورد به جنگل گستان را با مشكل مواجه كرد.

وي تصريح كرد: به رغم بارش برف در تمامي محورهاي مواصلاتي استان، تردد در اين مسيرها در حال انجام است و رانندگان فقط با زنجير چرخ امكان عبور از محورهاي كوهستاني و برف گير استان را دارند.

مشتري اظهار داشت: تلاش نيروهاي راهداري با ادوات و ماشين هاي سنگين راهداري براي بازگشايي برخي از راههاي روستايي كه شب گذشته بر اثر بارش برف بسته شده اند از صبح امروز ادامه دارد.

بر اساس آخرين گزارش سازمان هواشناسي طي 24 ساعت آينده آسمان خراسان شمالي ابري در برخي نقاط همراه با بارش باران و وزش باد همراه خواهد بود.

اداره كل هواشناسي خراسان شمالي دماي فعلي هواي اين استان را 2 درجه سانتيگراد زير صفر و دماي هواي خراسان شمالي را طي 24 ساعت آينده 3 درجه سانتيگراد زير صفر اعلام كرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هم اكنون  بارش برف به صورت پراکنده در تمامي شهرستانهای این استان ادامه دارد.

برچسب‌ها