۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۷

پس از انسداد چند ساعته/

محور بجنورد- جنگل گلستان بازگشايي شد

محور بجنورد- جنگل گلستان بازگشايي شد

بجنورد- خبرگزاري مهر: مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي خراسان شمالي گفت: محور بجنورد- جنگل گلستان كه از جمعه شب به دليل واژگوني تانكر حامل بنزين مسدود شده بود، صبح امروز با تلاش عوامل مسئول بازگشايي شد.

محمد مشتري در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار كرد: جمعه شب حوالي ساعت 23 تانکر حامل بنزین در مسیر چمن بید- جنگل گلستان در غرب خراسان شمالی واژگون شد و به همين دليل نيز براي جلوگيري از خطرات احتمالي انفجار تانكر سوخت، اين مسير بر روي خودروها مسدود شد.

وي افزود: ساعت 7 صبح امروز با ایجاد یک راه انحرافی برای عبور موقت خودروها، از بار ترافیکی این مسیر کاسته شد و پس از تلاش چند ساعته عوامل مسؤول و تخلیه تانکر واژگون شده سوخت و پاکسازی جاده، سرانجام اين مسير بازگشايي و تردد وسايط نقليه در آن به حالت عادي بازگشت.

به گفته مشتري در مدت حدودا هفت ساعته انسداد اين محور، مسيرهاي چمن بید- گرمه- میامی- شاهرود و نیز بجنورد- اسفراین- میامی به عنوان محورهاي جايگزين تعيين شده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، محور بجنورد- جنگل گلستان در غرب خراسان شمالي به علت يك طرفه بودن و عرض كم جاده، يكي از پرحادثه ترين محورهاي كشور محسوب مي شود.

اين محور كه سالانه ميليون ها زائر امام رضا(ع) و گردشگران شمال كشور از آن عبور مي كنند به دليل آمار بالاي تلفات جاده‌اي به جاده مرگ شهرت يافته است.

کد خبر 2350169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha