مرحله دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی برای معرفی شش تکواندوکار اصلی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا فردا جمعه در خانه تکواندو برگزار می شود. 

به گزارش خبرنگار مهر ، بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا خردادماه سال جاری در تاشکند برگزار می‌شود و تیم ملی ایران به عنوان نایب قهرمان دوره قبل در این دوره از مسابقات حضور پیدا می‌کند. مرحله نخست مسابقات انتخابی جمعه گذشته برگزار شد و 13 تکواندوکار جواز حضور در اردو را کسب کرده و به همراه 10 تکواندوکاری که پیش از این در اردو حضور داشتند تمرینات خود را پیگیری کردند.
 
مرحله دوم این مسابقات فردا جمعه در خانه تکواندو برگزار می شود و طی آن 23 تکواندوکاری که در اردو حضور دارند در شش وزن به رقابت پرداخته و در نهایت شش نفر اصلی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب خواهند شد. این مسابقات زیر نظر مستقیم کادر فنی و با قضاوت داوران بین المللی انجام خواهد شد.
 
ابوالفضل یعقوبی ، فرزان عاشور زاده ، سروش احمدی ، سید حسین احسانی ، سید احمد خسرو فرد ، بهنام بیات ، میلاد بیگی ، امید عمیدی ، احمد محمدی ، پوریا عرفانیان ، مرتضی شیری، علی محمد پور ، کوروش رجلی ، هادی مستعان ، بهنام اسبقی، علیرضا نصرآزادانی، محمد باقری معتمد، مسعودحجی زواره، مهران عسگری، سجاد مردانی، فرزاد عبداللهی ، یوسف کرمی و مهدی خدابخش تکواندوکارانی هستند که برای  پوشیدن  "هوگو"ی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا به رقابت خواهند پرداخت. غیر از تکواندوکاران رنکینگ دار ، سایر تکواندوکارانی که نتوانند به عنوان نفر اصلی وزن خود انتخاب شوند اردو را ترک خواهند کرد. رنکینگ دارها نیز برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک در اردو باقی مانده و به تمرینات خود ادامه خواهند داد. 
 
بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا  پنجم تا هشتم خرداد ماه سال جاری درشهر تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.