۱۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱۶:۰۰

برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا؛

ترکیب تیم ملی تکواندو جمعه مشخص می‌شود/ 23 تکواندوکار در میدان انتخابی

ترکیب تیم ملی تکواندو جمعه مشخص می‌شود/ 23 تکواندوکار در میدان انتخابی

مرحله دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی برای معرفی شش تکواندوکار اصلی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا فردا جمعه در خانه تکواندو برگزار می شود. 

به گزارش خبرنگار مهر ، بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا خردادماه سال جاری در تاشکند برگزار می‌شود و تیم ملی ایران به عنوان نایب قهرمان دوره قبل در این دوره از مسابقات حضور پیدا می‌کند. مرحله نخست مسابقات انتخابی جمعه گذشته برگزار شد و 13 تکواندوکار جواز حضور در اردو را کسب کرده و به همراه 10 تکواندوکاری که پیش از این در اردو حضور داشتند تمرینات خود را پیگیری کردند.
 
مرحله دوم این مسابقات فردا جمعه در خانه تکواندو برگزار می شود و طی آن 23 تکواندوکاری که در اردو حضور دارند در شش وزن به رقابت پرداخته و در نهایت شش نفر اصلی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب خواهند شد. این مسابقات زیر نظر مستقیم کادر فنی و با قضاوت داوران بین المللی انجام خواهد شد.
 
ابوالفضل یعقوبی ، فرزان عاشور زاده ، سروش احمدی ، سید حسین احسانی ، سید احمد خسرو فرد ، بهنام بیات ، میلاد بیگی ، امید عمیدی ، احمد محمدی ، پوریا عرفانیان ، مرتضی شیری، علی محمد پور ، کوروش رجلی ، هادی مستعان ، بهنام اسبقی، علیرضا نصرآزادانی، محمد باقری معتمد، مسعودحجی زواره، مهران عسگری، سجاد مردانی، فرزاد عبداللهی ، یوسف کرمی و مهدی خدابخش تکواندوکارانی هستند که برای  پوشیدن  "هوگو"ی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا به رقابت خواهند پرداخت. غیر از تکواندوکاران رنکینگ دار ، سایر تکواندوکارانی که نتوانند به عنوان نفر اصلی وزن خود انتخاب شوند اردو را ترک خواهند کرد. رنکینگ دارها نیز برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک در اردو باقی مانده و به تمرینات خود ادامه خواهند داد. 
 
بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا  پنجم تا هشتم خرداد ماه سال جاری درشهر تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.
کد خبر 2263652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha