ملی پوش تکواندو گفت: طولانی شدن دوران آسیب دیدگی باعث شد حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی را از دست بدهم و برای حضور در مسابقات ارتش‌های جهان آماده شوم.

فرزاد ذوالقدر که در سالن خانه تکواندو مسابقات انتخابی تیم ملی را تماشا می کرد ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: بعد از پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی تلاش زیادی انجام دادم تا به مسابقات انتخابی هشتم فروردین برسم ولی با تشدید درد در زانو تصمیم گرفتم از این انتخابی صرف نظر کنم تا با آمادگی بیشتر در مسابقات انتخابی ارتش‌های جهان به میدان بروم.
 
این عضو تیم ملی در خصوص این مسابقات هم گفت: مسابقات ارتش‌های جهان به میزبانی ایران برگزار خواهد شد و به دلیل آنکه امتیاز آن در رنکینگ جهانی ثبت می شود و امتیاز بالایی هم دارد خیلی از تکواندوکاران برجسته دنیا برای شرکت در این مسابقات راهی تهران خواهند شد و پیش بینی می شود از سطح فنی بالایی هم برخوردار باشد. 
 
وی ادامه داد: طبق برنامه قرار است مسابقات انتخابی این تیم 28 فروردین ماه برگزار شود و همه نفراتی که از همین مسابقات انتخابی تیم ملی کنار بروند شانس خود را برای حضور در تیم منتخب نیروهای مسلح آزمایش می کنند و این کار را دو چندان سخت می کند.
 
ذوالقدر افزود: نزدیک به 15 ماه است از میدان مسابقه دور هستم و دو عمل جراحی برای ترمیم دو رباط پای خود انجام دادم و دوران سختی را نیز پشت سر گذاشته ام. این نوع آسیب دیدگی کمتر در بین ورزشکاران پیش می آید و برای بازگشت به روزهای اوج زمان نیاز دارم. تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و با آمادگی کامل در مسابقات انتخابی شرکت می کنم.
این عضو تیم ملی در پایان گفت: تمام تلاشم را برای کسب هوگوی تیم منتخب نیروهای مسلح به کار خواهم گرفت تا با یک مدال خوشرنگ از این مسابقات راه ورود به تیم ملی را برای خود هموار کنم.