ورامین - خبرگزاری مهر: تیم متین ورامین ورامین صبح امروز تهران را به مقصد دبی ترک کرد تا پس از توقفی کوتاه به سمت فیلیپین، محل برگزاری مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا پرواز کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم متین ورامین که در دومین حضور خود در مسابقات لیگ برتر والیبال توانست با تکیه بر بازیکنان ملی پوش و تراز اول کشور و تفکرات سرمربی مطرح و کهنه کار ایتالیایی خود جام قهرمانی را برای ورامین به ارمغان بیاورد، این روزها قهرمانی در آسیا را در سر می پروراند.

تیم متین ورامین که در اولین حضور خود در رقابت های لیگ برتر و با هدایت مصطفی کارخانه، همه کارشناسان و علاقه مندان به والیبال را شوکه کرد و به فینال رقابت ها رسید، امسال با سرمایه گذاری وسیع و با جذب ستارگان والیبال ایران نظیر محمد موسوی، سعید معروف، احسن الله شیرکوند و شهرام محمودی و تمدید قرارداد مجتبی میرزا جانپور و نیکولوف به عنوان مدعی اصلی عنوان قهرمانی محسوب شد و جذب بانیولی سرمربی مطرح و کهنه کار ایتالیایی شانس متین ورامین برای کسب عنوان نخست رقابت های لیگ را افزایش داد و در نهایت نیز پیش بینی کارشناسان به حقیقت پیوست.

بازیکنان متین ورامین برای کسب جام قهرمانی باشگاه های آسیا هم قسم شدند

قهرمانی تیم والیبال متین ورامین در مسابقات لیگ برتر والیبال، پویایی، سرزندگی و نشاط جوانان دیار ۱۵ خرداد را بار دیگر ثابت کرد و نشان داد که مردم ورامین نه تنها در صحنه های سیاسی و اجتماعی که در عرصه های ورزشی نیز سرآمد بوده و می توانند در مسابقات کشوری و جهانی افتخار آفرین باشند.

مردم ورامین شاهد بودند که در ایام نوروز، شاگردان دانیله بانیولی با حضور در سالن شهید گلعباسی ورامین، سخت تمرین می کردند تا خود را برای حضور در مسابقات آسیایی فیلیپین آماده کنند و بازیکنان متین هم قسم شده اند تا بار دیگر قهرمانی آسیا را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

شهرام محمودی، مصطفی شریفات، میکائیل تاجر، سعید معروف، وحید سیدعباسی، محمد موسوی، پوریا فیاضی، احسن شیرکوند، علی اصغر رزم فر، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد نظری افشار و علیرضا نصر اصفهانی ترکیب 12 نفره نماینده والیبال ایران را در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تشکیل می‌دهند.

مسئولان شهرستان ورامین نیز با وحدت و یکپارچگی در کنار تیم متین قرار دارند و با حضور بر سر تمرینات، ارسال پیام و گفتگوی تلفنی سعی دارند تا روحیه این تیم را بالا برده و سهم کوچکی در موفقیت این تیم داشته باشند که نمونه آخر آن گفتگوی تلفنی امام جمعه موقت ورامین با احسن الله شیرکوند لیبروی متین ورامین قبل از پرواز این تیم به سوی فیلیپین بود.

تیم متین ورامین در این دوره از رقابت های در گروه دوم با نمایندگان ژاپن، لبنان و ویتنام همگروه شده است و به عقیده کارشناسان، متین ایران  مشکل جدی برای صعود از این گروه ندارد و به احتمال زیاد فینال این دوره از رقابت ها بین تیم متین ورامین و نماینده قطر برگزار می شود که برای این بازی ها ساوانی کاپیتان تیم ملی ایتالیا را در اختیار دارد.

اما در نقطه مقابل تیم متین ایران که نمی تواند از نیکولوف در مسابقات آسیایی استفاده کند، با جذب بازیکنانی نظیر میکاییل تاجر، پوریا فیاضی، داود مقبلی و... به تیمی کهکشانی بدل شده است که هر مربی آرزوی داشتن آن را دارد.

قطر جدی ترین حریف متین در مسابقات آسیایی است

حسن الله شیرکوند قبل از پرواز به سوی فیلیپین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات آسیایی آوردگاه حضور تیم های قدرتمند قاره کهن است که با تمام امکانات و پتانسیل آمده اند تا از اعتبار کشور خود دفاع کنند.

لیبروی تیم متین ورامین افزود: متین ورامین پس از پایان مسابقات لیگ برتر والیبال و پس از استراحت کوتاه، تمرینات خود را زیر نظر دانیله بانویلی ادامه داد و همه بازیکنان امیدوار هستند تا بتوانند مقام قهرمانی را برای ایران و مردم ورامین به ارمغان بیاورند.

وی ادامه داد: تیم های شرکت کننده و قدرتمند این مسابقات را به خوبی آنالیز کردیم و سرمربی تیم نقاط ضعف و قوت هریک از تیم ها را به بازیکنان یادآور شدند و اکنون تیم در شرائط مناسب و خوبی قرار دارد و همه تلاش خود را خواهد کرد که دل مردم ایران را شاد کند.

این بازیکن مطرح و سابق تیم ملی افزود: با توجه به پتانسیل موجود، این تیم میتواند صاحب جایگاه خوبی در آسیا شود چرا که حضور مربی کاربلد و باتجربه به همراه بازیکنان ملی پوش و غیرتمند، این امید را زنده کرده که تیم متین ورامین بتواند رده های بالای جدول و قهرمانی را در آسیا برای شهر ورامین به ارمغان آورد.

گقتنی است تیم متین ورامین ساعت 4:30 بامداد امروز تهران را به مقصد دوبی ترک کرد و پس از توقف در دوبی، این شهر را به مقصد کشور فیلیپین ترک خواهد کرد.

گروه‌بندی کامل این رقابتها به شرح زیر است:

گروه اول: فیلیپین، عراق، کویت، مغولستان

گوه دوم: یران، ژاپن، لبنان، ویتنام

گروه سوم: قطر، قزاقستان، عمان، هنگ کنک، ترکمنستان

گروه چهارم: چین تایپه، چین، امارات، هند، گینه نو