۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱

عباس برقی:

نباید حریفان دور مقدماتی را دست کم بگیریم

نباید حریفان دور مقدماتی را دست کم بگیریم

مربی تیم والیبال متین ورامین در حاشیه تمرین تمیش در مانیل فیلیپین گفت: نباید حریفان مرحله مقدماتی را دست کم بگیریم اما فکر نمی‌کنم آنها بتوانند برای ما مشکل‌ساز شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس برقی پس از نخستین جلسه تمرین تیم متین ورامین در مانیل اظهار کرد: خود بازیکنان هم از اولین جلسه تمرین در مانیل راضی نبودند. فکر می‌کنم بعد مسافت و جا به جایی قدری بازیکنان را اذیت کرده است. در بعد مسافت طولانی این مسایل طبیعی است. از سوی دیگر هنوز سه بازیکن هم به محل برگزاری مسابقات سفر نکرده‌اند. به دلیل مشکلات خروجی معروف، فیاضی و میرزاجانپور دیرتر به ما ملحق می‌شوند.

وی افزود: ما منتظر هستیم که این سه بازیکنان به ما ملحق شوند. معروف پاسور اول تیم و کاپیتان است. حضور او برای موفقیت تیم لازم است.

مربی تیم والیبال متین ورامین خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم حریفان مرحله مقدماتی بتوانند برای ما مشکل‌ساز شوند. ما باید به مرحله دوم و سوم فکر کنیم. نباید حریفان دور مقدماتی را هم دست کم بگیریم. باید کوشش کنیم تا پیروزی‌های قاطعانه‌ای را در دور مقدماتی کسب کنیم.

برقی درباره میزبانی فیلیپینی‌ها گفت: تاکنون که به مشکل خاصی نخورده‌ایم. مهم این است که در حد توانایی از ما پذیرایی کردند. امیدوار هستیم که دست پر از این مسابقات به کشور بازگردیم.

کد خبر 2265730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha