دبیر فدراسیون چوگان از میزبانی ایران در جام سفیر کبیران چوگان جهان خبر داد و گفت: این رقابتها برای نخستین بار در ایران با حضور پیشکسوتان چوگان و بازرسین معتمد فدراسیون جهانی برگزار می‌شود.

حجت دهخدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری رقابت‌های جام سفیر کبیران چوگان جهان در ایران خاطرنشان کرد: قرار است این مسابقات برای اولین بار در ایران برگزار شود که نفرات حاضر در آن روز شانزدهم خردادماه وارد تهران می‌شوند و تا روز 25 خرداد در اصفهان و شیراز دو مسابقه برگزار خواهند کرد.

وی درباره چگونگی حضور ورزشکاران در این مسابقات بیان کرد: به طور معمول پیشکسوتان چوگان و بازرسین معتمد فدراسیون جهانی نفراتی هستند که در این مسابقات حضور پیدا می‌کنندکه هر ساله در یک کشور برگزار می‌شود و این بار قرار است پس از بازدید از امکانات ایران به میزبانی کشورمان برگزار شود. این بازیکنان البته در قالب تیم به تهران نمی‌آیند و در سطح تیم‌های داخلی پخش می‌شوند و این رقابتها را برگزار خواهند کرد.

وی در خصوص زمان برگزاری مسابقات یاد شده تصریح کرد:  طی روزهای 17 خرداد تا 24 خردادماه مسابقات جام سفیر کبیران چوگان جهان در کشورمان برگزار خواهد شد.