سرمربی تیم زیر 19 سال ایران با تاکید بر اینکه تیم آماده‌ای را به رقابتهای نهایی قهرمانی آسیا می‌فرستیم، گفت: برای کسب آمادگی بیشتر انجام بازی‌های تدارکاتی حرف اول و آخر را می‌زند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی دوستی‌مهر در خصوص آخرین وضعیت تیمش گفت: با برگزاری اردو و بازی‌های تدارکاتی در هر رده پایه که معتقدم مهمترین اصل است، می‌توان تیم‌ها را در شرایط ایده‌آلی از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی قرار داد. 

وی درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی ملی‌پوشان جوان ایران اظهار داشت: با هدف آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی که مهرماه در میانمار برگزار می شود، اردوهای خود را برنامه ریزی و به مرحله اجرا خواهیم گذاشت. بازیکنان نیاز دارند تا با حضور در اردو ها و همچنین دیدارهای تدارکاتی نقاط ضعف و قوت و همچنین مشکلات فنی خود را ارزیابی و به رفع آن بپردازند. ما نیز قصد داریم تا تیم آماده ای را به رقابت های نهایی قهرمانی آسیا اعزام کنیم.
 
سرمربی تیم جوانان کشورمان تاکید کرد: تیم‌هایی مانند ژاپن، کره، استرالیا، عراق، میانمار، تایلند معمولا تیم‌های پایه بسیار خوبی دارند و ایران نیز از این قائده مستثنی نیست و اگر تدارکات خوبی از لحاظ تمرین برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شود می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.
 
دوستی‌مهر همچنین خاطرنشان کرد: هم اکنون تیم ملی تلفیقی از بازیکنان با تجربه و کم تجربه هستند که نیاز دارند تمرینات خوبی را پیگیری کنند تا با آمادگی کامل در رقابتهای پیش رو حاضر شوند.