۲۵ فروردین ۱۳۹۳، ۱۶:۵۷

علی دوستی‌مهر مطرح کرد؛

تیم آماده‌ای را به رقابتهای نهایی قهرمانی آسیا می‌فرستیم/ بازی‌های تدارکاتی حرف اول و آخر را می‌زند

تیم آماده‌ای را به رقابتهای نهایی قهرمانی آسیا می‌فرستیم/ بازی‌های تدارکاتی حرف اول و آخر را می‌زند

سرمربی تیم زیر 19 سال ایران با تاکید بر اینکه تیم آماده‌ای را به رقابتهای نهایی قهرمانی آسیا می‌فرستیم، گفت: برای کسب آمادگی بیشتر انجام بازی‌های تدارکاتی حرف اول و آخر را می‌زند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی دوستی‌مهر در خصوص آخرین وضعیت تیمش گفت: با برگزاری اردو و بازی‌های تدارکاتی در هر رده پایه که معتقدم مهمترین اصل است، می‌توان تیم‌ها را در شرایط ایده‌آلی از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی قرار داد. 

وی درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی ملی‌پوشان جوان ایران اظهار داشت: با هدف آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی که مهرماه در میانمار برگزار می شود، اردوهای خود را برنامه ریزی و به مرحله اجرا خواهیم گذاشت. بازیکنان نیاز دارند تا با حضور در اردو ها و همچنین دیدارهای تدارکاتی نقاط ضعف و قوت و همچنین مشکلات فنی خود را ارزیابی و به رفع آن بپردازند. ما نیز قصد داریم تا تیم آماده ای را به رقابت های نهایی قهرمانی آسیا اعزام کنیم.
 
سرمربی تیم جوانان کشورمان تاکید کرد: تیم‌هایی مانند ژاپن، کره، استرالیا، عراق، میانمار، تایلند معمولا تیم‌های پایه بسیار خوبی دارند و ایران نیز از این قائده مستثنی نیست و اگر تدارکات خوبی از لحاظ تمرین برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شود می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.
 
دوستی‌مهر همچنین خاطرنشان کرد: هم اکنون تیم ملی تلفیقی از بازیکنان با تجربه و کم تجربه هستند که نیاز دارند تمرینات خوبی را پیگیری کنند تا با آمادگی کامل در رقابتهای پیش رو حاضر شوند.
کد خبر 2270789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha