۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۷:۵۷

علی دوستی مهر:

تیم جوانان به بازی با تیم‌های بزرگ نیاز دارد/ گروه تیم بزرگسالان بد نیست

تیم جوانان به بازی با تیم‌های بزرگ نیاز دارد/ گروه تیم بزرگسالان بد نیست

سرمربی تیم فوتبال زیر 19 سال (جوانان) ایران گفت: تیم جوانان به بازی با تیم های بزرگ نیاز دارد و باید با این تیم ها تنه به تنه شود و مشکلاتش را در بازی های تدارکاتی برطرف کند تا در مسابقات نهایی نتایج خوبی را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دوستی‌مهر پس از شکست عصر امروز شنبه تیم جوانان مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما در شروع کارمان هستیم و به این بازی تدارکاتی با چنین تیم هایی نیاز داریم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما باید با تیم هایی مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی تنه به تنه شوند تا بتوانند به شرایط خوبی دست یابند. اینکه مقابل این تیم ها به خوبی مقابله کنیم یا آنها را ببریم اتفاقی است که می تواند به روند آمازه سازی مان کمک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر 19 سال (جوانان) ایران اضافه کرد: مدیران عاملان باشگاه ها خودشان باید شرایط برگزاری دیدار تدارکاتی تیم هایشان با تیم جوانان را فراهم کنند این بازیکنان اعضای این تیم‌ها و آینده سازان فوتبال هستند و باید در چنین بازی هایی آب دیده شوند. ما به حمایت های آنها، تفکرات کارشناسان و قلم رسانه ها نیاز داریم و باید همه دست به دست هم بدهند تا بتوانیم به جام جهانی برسیم.

وی با بیان اینکه در کل عملکرد تیم جوانان در این بازی بد نبود، اضافه کرد: ما تا پیش از حضور در تورنمنت روسیه دو سه بازی انجام می دهیم تا بتوانیم برای آن مسابقات آماده شویم چنین تورنمنت‌هایی به ما کمک می کند تا مشکلاتمان برطرف شود.

دوستی‌مهر در ادامه افزود: ما برابر پرسپولیس دچار اشتباهاتی شدیم و باید تا آغاز مسابقات مرحله نهایی این مشکلات و نگرانی ها را با حمایت جامعه فوتبال و رسانه ها برطرف کنیم.

علی دوستی مهر در مورد حضور ایرانی های مقیم خارج در تیم جوانان هم تصریح کرد: من هنوز بازیکنی را ندیدم، اما اعلام کردیم همه ایرانی های سراسر دنیا می توانند شانس خود را برای بازی زیر این پرچم امتحان کنند، فعلا 25 نفر رزومه های خود را ایمیل کردند ولی باید به جمع بندی کلی برسیم تا در اردوی دو سه روزه آنها را زیر نظر گرفته و بهترین بازیکنان را به تیم جوانان دعوت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان در پایان در خصوص گروه بندی جام جهانی هم گفت: به نظر من در گروه بدی قرار نگرفتیم هرچند همه تیم های شرکت کننده در جام جهانی قدرتمند هستند، اما ایرانی ها مقابل تیم های بزرگ مانند آرژانتین همیشه خوب عمل کرده اند ما عاشق اسم ها و نام های بزرگ هستیم. در مجموع فکر می کنم در گروه بدی قرار نگرفتیم و می توانیم نتایج خوبی را بدست آوریم.

کد خبر 2195439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha