مانه و سملقان - خبرگزای مهر: فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: صداقت در گفتار مسئولان با مردم، جلب اعتماد آنان را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا عوض زاده ظهر سه شنبه در آئین توديع و معارفه بخشدار مانه افزود: مسئولین در برابر خواسته هاي مردم وظايف و تکالیفی برعهده دارند و تحقق اهداف دولت در گرو گفتار صادقانه آنان با مردم است.

وی اظهار داشت: بخشداران باید از دادن وعده هاي غير قابل انجام به مردم اجتناب و در همه مسائل با مردم صادقانه برخورد كنند.

عوض زاده با اشاره به موقعيت بخش مانه افزود: گستردگي و پراكندگي روستاهای بخش مانه و محرومیت آن ، توجه بيشتر مسئولان را در راستای رفع مشکلات مردم این منطقه می طلبد.

وی در ادامه از اختصاص شش ميليارد تومان اعتبار براي پروژه هاي شاخص و نيمه تمام این شهرستان خبرداد و گفت: اين ميزان اعتبار بايد در بخش هاي آبرساني از سد شيرين دره به روستاهاي پايين دست، ساماندهي شبكه آب شرب مركز بخش شهر پيش قلعه، راه هاي روستايي، مراكز ورزشي روباز، اجراي طرح هاي هادي و... هزينه شود.

رئيس شوراي بخش مانه  نيز در اين آئین با اشاره به مشكلات بخش مانه افزود: به رغم اينكه شهر بحنورد در فاصله 60 كيليومتري از سد شیرین دره، از آب شرب این سد بهره مند است اما متأسفانه روستاهاي پايين دست سد شیرین دره از جمله شهر پيش قلعه از نعمت آب این سد محرومند.

رئيس شوراي اسلامي شهر پيش قلعه نيز طی سخنانی نبود سالن ورزشي، فضاي كتابخانه، راه دسترسي و... را برخي مشكلات اين بخش عنوان كرد.

غلامرضا داوري عدم وجود ادارات، عدم دسترسي  به اورژانس 115 و عدم استقرار پزشك در مركز بخش را از مهم ترين مشكلات اين شهر برشمرد.

در پايان اين مراسم از خدمات مهدي استيري بخشدار سابق مانه تقدير و اسماعيل كريمي به عنوان بخشدار جديد معرفي شد.