۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲

عوض زاده:

مشكلات بيمارستان 32 تختخوابی مانه و سملقان به زودي رفع مي شود

مشكلات بيمارستان 32 تختخوابی مانه و سملقان به زودي رفع مي شود

مانه و سملقان - خبرگزاری مهر: فرماندار مانه و سملقان گفت: ايرادات و مشكلاتي كه در تحويل بيمارستان 32 تختخوابی اين شهرستان وجود دارد به زودي رفع خواهد شد.

غلامرضا عوض زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با بيان اينكه بيمارستان 32 تختخوابي آشخانه به زودی و تکمیل خواهد شد، افزود: طي هفته آينده با حضور معاون وزير راه و شهرسازي مشكلات و ايرادات موجود در تكميل و تحويل اين بيمارستان بررسي و رفع مي شود.

وي اظهار داشت: امیدواریم با حضور معاون وزير راه و شهرسازي، اداره كل راه و شهرسازي این استان وعده هاي خود را در خصوص تحويل بيمارستان 32 تختخوابی آشخانه عملي كند.

عوض زاده در خصوص تجهيزات این بيمارستان گفت: تجهيزات مورد نياز این بیمارستان خريداري و براساس مذاكراتي كه با دفتر نظارت راهبردي رياست جمهوري انجام شده، تجهيز 100 درصدي بيمارستان تعهد شده است.

وي اظهار داشت: در خصوص چارت نيروي انساني این بیمارستان نيز مكاتبات زیادی انجام شده است اما متاسفانه تاکنون به نتيجه نهایی نرسيده است که امیدواریم با پیگیری هایی که در حال انجام است این مشكل نيز هر چه سریعتر برطرف شود.

فرماندار شهرستان مانه و سملقان با بيان اينكه مسير جنگل گلستان به بجنورد كه به جاده مرگ نيز معروف است و روزانه  نیز شاهد اتفاقات ناگوار ناشي از  حوادث رانندگی در اين محور هستيم، اظهار داشت: متاسفانه این شهرستان به رغم اینکه در مسير جاده آسيايي قرار دارد اما متاسفانه يك مركز بيمارستاني براي امداد رساني به مصدومان حوادث رانندگي ندارد كه امیدواریم با برنامه ريزي هاي صورت گرفته بيمارستان اين شهرستان به دانشكده علوم پزشكي تحويل و مشکلات این منطقه تا حدود زیادی رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان مانه و سملقان در غرب خراسان شمالی به مرکزیت شهر آشخانه افزون بر 110 هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 2338977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha