ساری - خبرگزاری مهر: معاون تولید کانون پرورش فکری کودک و نوجوان کشور، بضاعت مالی در حوزه کودک را بسیار پایین دانست و ادامه داد: تاکنون باید بیش از 200 عنوان مجله کودک تولید می کردیم که به علت قیمت پایین این مجلات و نداشتن آگهی از توان مالی کمی برخوردارند در نتیجه رغبت برای این کار وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باقری صبح دوشنبه در افتتاحیه جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان در ساری با اعلام اینکه مجله های کودک ونوجوان در جاههای نامناسب قراردارد ، افزود : از این نوع در حوزه مطبوعات کودک و نوجوان فراوان وجود دارد.

وی تاکید کرد : باید اهتمام بیشتری در حوزه مطبوعات کودک و نوجوان صورت گیرد تا با کمک های دولتی و مردمی انگیزه برای نشریات حوزه کودک ونوجوان بوجود بیاید.

معاون تولید کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به برگزاری جشنواره جشنواه ملی مطبوعات و نخستین جشنواه ی خبرگزاری ها و رسانه های مجازی اشاره کرد و افزود : با همتی که استان مازندران دارد ره آورد این جشنواره  بیشتر از دوره های قبل خواهد بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف معرفی علاقه مندان مستعد کودک و نوجوان برگزار شد ، اظهار کرد : بعد از 18 سال در استان مازندران برگزار شد که با توجه به حال و هوای استان و زحمات همکاران از کارهای موفق کانون است.

باقری با بیان اینکه کانون یک مجموعه پیوسته ای است که در ارتباط با مخاطبین کودک ونوجوان کار می کند ، گفت : یکی از حوزه های آن حوزه های فرهنگی است.