عضو تیم ملی ووشو ایران گفت: بازیهای آسیایی رویداد مهمی است که چهار سال قبل در گوانگجو قهرمانی در این میدان بزرگ را تجربه کردم و تمام برنامه ریزی من در طول چهار سال قبل نیز برای تکرار مدال طلا در این مسابقات بوده است.

محسن محمد سیفی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر در خصوص غیبت خود در مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: در وزن ما سه ووشوکار حضور دارند که با تصمیم کادر فنی قرار شد یک نفر استراحت کرده و دو ووشوکار دیگر یپکار کنند که در این دوره قرعه استراحت به نام من افتاد و جواد قزل سفلو و حسن کریمی مبارزه کردند. دور بعد مسابقات انتخابی من باید مبارزه کنم و یک ووشوکار دیگر استراحت کند.

وی افزود: من در دوره قبلی بازیهای آسیایی موفق به کسب مدال طلا شدم و سخت تلاش می کنم با حضور موثر در تمرینات اردویی بتوانم در این دوره نیز مدال طلا کسب کنم. اگر موفق به این مهم شوم رکورد کسب دو طلای پیاپی در بازیهای آسیایی را در ووشو برای خود در تاریخ ووشو کشورثبت می کنم.

دارنده مدال طلای جهان در خصوص حریفان تدارکاتی تیم ملی گفت: برای حضور در بازیهای گوانگجو یک ماه در چین اردو زدیم و تمرین با ووشوکاران چینی برای اعضای تیم ملی خیلی مفید بود و در هر دو بخش تالو و ساندا نتایج خوبی کسب کردیم. ولی برای این دوره تصمیم کادر فنی  و مسئولان فدراسیون دعوت از ووشوکاران چینی و روسی است که می تواند برای ما بسیار مفید باشد چرا که تنه به تنه شدن با ووشوکاران مطرح دنیا در شناخت ضعف و قوت سانداکاران خیلی موثر باشد.

سیفی در پایان گفت:  ووشو در دوره قبلی بازیهای آسیایی نقش بسزایی در موفقیت کاروان ورزشی کشورمان داشت و تمام تلاش ما این است که بتوانیم بازهم سهم مهمی از مدالهای بازیها در اینچئون داشته باشیم.