۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۸:۲۱

علی نژاد به مهر خبر داد:

حضور مربیان چینی ووشو در ایران قطعی است/ مذاکره با مصر و روسیه

حضور مربیان چینی ووشو در ایران قطعی است/ مذاکره با مصر و روسیه

دور جدید تمرینات تیم ملی ووشو در حالی از امروز در آکادمی ووشو آغاز می شود که مسئولان این فدراسیون در حال تدارک حضور قدرتهای برتر ووشو جهان در تهران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم ملی ووشو تمرینات خود را برای حضور در بازیهای آسیایی آغاز کرده و مرحله دوم تمرینات این تیم از امروز با برگزاری مرحله دوم رقابتهای انتخابی آغاز می‌شود. رقابتهایی که قرار است در مراحل بعدی اردو نیز ادامه یابد تا بهترین شخص به ترکیب تیم ملی برسد.

در اردوی این تیم تالوکاران هم همپای اردونشینان ساندا تمرین می کنند. فدراسیون ووشو قرار بود تالوکارها را به چین اعزام کند که این برنامه تغییر کرده و قرار است یکبار دیگر فدراسیون از مربیان چینی در این بخش استفاده کند.

مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو در این خصوص به مهر گفت: در فدراسیون همه موارد را مورد بررسی قراردادیم و در انتها به این موضوع رسیدیم که در شرایط فعلی رفتن به چین برای برپایی اردو خاصیت چندانی ندارد. البته تالوکاران این روزها با مربیان ایرانی خود تمرینات خوبی را دنبال می کنند. به دنبال این هستیم که یک مربی جوان چینی را برای تمرین و کمک به ملی پوشان خود به تهران دعوت کنیم.

وی در مورد حضور تیم های خارجی در تهران گفت: در شرایط فعلی حضور افغانستان قطعی است و به زودی به تهران می آیند می آیند که می تواند یک حریف تمرینی خوب برای اردونشینان ما باشد. حضور تیم ملی چین در تهران قطعی است و آنها 15 مرداد به راهی ایران می شوند. با دو تیم مصر و روسیه هم در حال رایزنی هستیم و هنوز مذاکرات ما نتیجه نداده است.

رئیس فدراسیون ووشو ادامه داد: هدف ما تکرار موفقیت بازیهای 2010 در اینچئون است و برای این منظور هم در فدراسیون و کمیته تیم های ملی برنامه ریزی شده است . حضور تیم‌های خوب ووشو دنیا در تهران نیز در همین راستا طراحی شده است. دیدار با برخی ووشوکاران خوب دنیا می تواند در راه آماده سازی تیم ملی و شناخت نقاط ضعف و قوت خیلی می تواند تاثیر گذار باشد.

علی نژاد در خصوص رفع مشکلات مالی فدراسیون گفت: کمیته ملی المپیک 60 میلیون تومان از اعتبارات سال 92 به حساب فدراسیون واریز کرده است که با احتساب آن دريافتی های ما از این کمیته به 70 درصد خواهد رسید. وزارت ورزش و جوانان نیز مبلغی را تخصیص داده است که تاکنون واریز نشده و به زودی به حساب فدراسیون واریز می شود که امیدواریم به اندازه ای باشد که بتوانیم بخشی ازمشکلات خود را رفع کنیم.

کد خبر 2278073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha