تیم بسکتبال بروکلین نتس در سومین مصاف رو در رو با میامی هیت در مرحله نیمه نهایی رقابتهای کنفرانس شرق NBA نخستین شکست را به حریف خود تحمیل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین بازی بامداد امروز یکشنبه تیم بروکلین نتس در حضور 17 هزار و 732 تماشاگر سالن "بارکلیز سنتر" شهر نیویورک پذیرای میامی هیت بود که در پایان حریف قدرتمند خود را با شکست 104 بر 90 بدرقه کرد. "پل پی‌یرس" ستاره با سابقه تیم بروکلین که در این بازی مامور مهار "لبرون جیمز" بود در این بازی اجازه نداد فوروارد میامی بیشتر از 28 امتیاز کسب کند. "دواین وید" دیگر ستاره ملی‌پوش میامی هم در این مسابقه 20 امتیاز به دست آورد. در طرف دیگر "جو جانسون" فوروارد تیم بروکلین با کسب 19 امتیاز، 3 ریباند و 6 پاس منجر به امتیاز ستاره تیمش بود. این نخستین برد بروکلین در مجموع 3 بازی بود.

ستاره‌های تیم میامی باور شکست را در زمین بروکلین نداشتند

در دیگر دیدار امروز تیم سن آنتونیو اسپرز مقابل میزبان خود پورتلند بلیزرز 118 بر 103 برنده شد تا در آستانه صعود به فینال کنفرانس غرب قرار گیرد. در این دیدار که 20 هزار و 321 تماشاگر در سالن "مودا سنتر" برگزار شد "تونی پارکر"، "تیم دانکن" و "مانو جینوبیلی" به ترتیب 29، 19 و 14 امتیاز کسب کردند و از عوامل برد اسپرز بودند. این سومین برد متوالی اسپرز برابر بلیزرز بود.

تلاش رابین لوپز از پورتلند برای ممانعت از گلزنی تیم دانکن