۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵

نیمه نهایی پلی‌آف NBA؛

ایندیانا از ویزاردز فاصله گرفت/ دومین باخت اوکلاهما برابر کلیپرز

ایندیانا از ویزاردز فاصله گرفت/ دومین باخت اوکلاهما برابر کلیپرز

تیم‌های بسکتبال ایندیانا پیسرز و لس آنجلس کلیپرز در ادامه رقابتهای مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق و غرب NBA برابر حریفان خود پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار، تیم ایندیانا پیسرز بامداد امروز دوشنبه در واشنگتن ویزاردز پیروزی ارزشمند 95 بر 92 را کسب کرد تا در مجموع دیدارهای مستقیم برابر این تیم 3 بر یک پیش بیافتد. ایندیانا که نیمه نخست را 55 بر 38 واگذار کرده بود در کوارترهای سوم و چهارم به ترتیب 33 بر 17 و 24 بر 20 برنده شد تا این بازی حساس را به سود خود پایان برساند. "پل جورج" فوروارد تیم ایندیانا در این بازی 39 امتیاز و 12 ریباند ستاره این بازی بود. جدال این دو تیم در حضور 20 هزار و 356 تماشاگر سالن "ورایزن سنتر" شهر واشنگتن برگزار شد.

پل جورج فوروارد تیم ایندیانا در بازی برابر ویزاردز ستاره میدان بود

تیم لس آنجلس کلیپرز هم در سالن "استپلس سنتر" میزبان اوکلاهما سیتی ثاندرز بود که در پایان جدالی نفسگیر حریف قدرتمند خود را 101 بر 99 شکست داد. "کوین دورانت" ارزشمندترین بازیکن این فصل NBA اگرچه در این بازی 40 امتیاز، 7 ریباند، 3 پاس منجر به امتیاز و 2 بلاک شات برای اوکلاهما کسب کرد ولی نتوانست تیمش را از شکست نجات دهد. امتیازآورترین بازیکن تیم کلیپرز هم "بلیک گریفین" بود که 25 امتیاز به دست آورد. با این نتیجه دو تیم در مجموع چهار دیدار برگزار شده به تساوی در عدد 2 رسیده اند.

شادی کریس پل و بلیک گریفین بعد از پیروزی کلیپرز برابر اوکلاهما

کد خبر 2289977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha