۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲

پلی‌آف NBA؛

پیروزی میامی هیت مقابل دیدگان بکهام/ سن آنتونیو با اقتدار پورتلند را برد

پیروزی میامی هیت مقابل دیدگان بکهام/ سن آنتونیو با اقتدار پورتلند را برد

تیم‌های میامی هیت و سن آنتونیو اسپرز در نخستین بازی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق و غرب رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA برابر حریفان خود با اقتدار پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نیمه نهایی رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA در دو کنفرانس شرق و غرب بامداد امروز چهارشنبه آغاز شد که طی آن در کنفرانس شرق تیم میامی هیت برابر بروکلین نتس 107 بر 86 برنده شد تا گام نخست را محکم بردارد. 

پل پی‌یرس ستاره بروکلین در حال فرار از چنگ کریس بوش و لبرون جیمز است

در این بازی که در حضور 19 هزار و 470 تماشاگر سالن "امریکن ایرلاینز" شهر میامی برگزار شد "لبرون جیمز" با 22 امتیاز، 5 ریباند و 3 پاس منجر به امتیاز ستاره میامی برگزیده شد. "ری آلن" باتجربه هم در این بازی 19 امتیاز برای میامی کسب کرد و کاملا موثر ظاهر شد. این بازی یک مهمان ویژه داشت. "دیوید بکهام" دوست و شریک تجاری "لبرون جیمز" از نزدیک این بازی را تماشا کرد.

دیوید بکهام از نزدیک بازی میامی هیت و بروکلین نتس را تماشا کرد

در دیگر بازی این مرحله که در کنفرانس غرب برگزار شد تیم سن آنتونیو اسپرز میزبان پورتلند بلیزرز بود که این تیم را با حساب 116 بر 92 از پیش روی برداشت. "تونی پارکر" گارد فرانسوی تیم اسپرز در این بازی 33 امتیاز، 3 پاس منجر به امتیاز و 9 ریباند بهترین بازیکن میدان معرفی شد. "لامارکوس آلدریج" فوروارد بلیزرز هم در این بازی 32 امتیاز برای تیمش کسب کرد.

تونی پارکر با درخشش خود زمینه‌های برتری سن آنتونیو مقابل پورتلند را فراهم کرد

کد خبر 2286750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha