تیم ملی بسکتبال در حالی کار خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آغاز کرده که دو بازیکن از حضور در اردوهای آماده سازی این تیم امتناع کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، برای آغاز اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال از 32 بازیکن دعوت شد اما در این میان دو بازیکن از شرکت در این اردو و همراهی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی کناره‌گیری کردند.

جواد داوری که سابقه همراهی تیم ملی بسکتبال در بسیاری از رویدادها را دارد همراه با فربد فرمان دو بازیکنی هستند که با عنوان کردن مسائل شخصی از شرکت در اردوهای تیم ملی کناره گیری کرده‌اند.

در غیاب این دو بازیکن و البته غیبت نفراتی مانند ارسلا کاظمی که خارج از کشور است، تیم ملی بسکتبال از عصر روز شنبه کار آماده سازی خود را آغاز کرد. اردونشینان این تیم امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک در تست بدنسازی شرکت کردند.

محمدصمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی، سعید داورپناه، حامد آفاق،حامد حدادی، حامد سهراب نژاد، اوشین ساهاکیان، سامان ویسی و اصغر کاردوست بازیکنانی هستند که در آینده نزدیک و بنا به دعوت رسمی اعضای کادر فنی به تدریج به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد.

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال طبق برنامه تنظیم شده تمرینات خود را تا زمان اعزام به اولین اردوی برون مرزی دنبال خواهند کرد.

مسابقات قهرمانی جهان 8 تا 23 شهریورماه در اسپانیا برگزار می‌شود. بازی‌های آسیایی هم طی روزهای 28 شهریورماه تا 12 مهرماه به میزبانی اینچئون کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.