۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۵۴

مشحون در گفتگو با مهر تاکید کرد:

انصراف دهندگان از تیم ملی بسکتبال راهی برای بازگشت ندارند

انصراف دهندگان از تیم ملی بسکتبال راهی برای بازگشت ندارند

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال با اشاره به سه بازیکنی که تاکنون از همراهی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی کناره‌گیری کرده‌اند، گفت که این بازیکنان تا پایان کامل این دوره از تمرینات و رقابت‎های مورد نظر اجازه بازگشت به اردوها را ندارند و بعد از آن هم فقط در صورت آمادگی کامل در فهرست دعوت شدگان قرار می‌گیرند.

محمدرضا مشحون در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حضور در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی فرصتی است که خیلی‌ها آرزوی آن را دارند، اظهارداشت: با این حال تا به امروز سه نفر از دعوت شدگان به اردوهای تیم ملی بسکتبال از شرکت در این اردوها کناره‌گیری کرده‌اند که حضور دوباره آنها به راحتی و به این زودی‌ها میسر نمی‌شود.

وی ادامه داد: البته هر یک از این بازیکنان دلایل خود را برای کناره‌‍گیری داشتند. ما هم چاره‌ای جز موافقت با آن نداشتیم چون تیم ملی بسکتبال بازیکنی می‌خواهد که با حواس جمع و بدون دغدغه مسائل شخصی یا آسیب‌دیدگی‌هایی که دارد در خدمت تیم و مربیان باشد اما این بازیکنان بدانند نتیجه این کناره‌گیری دوری حداقل یک ساله از تیم ملی بسکتبال است.

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال با بیان اینکه انصرف دهندگان از تیم ملی به این راحتی‌ها نمی‌توانند به این تیم بازگردند، خاطرنشان کرد: این بازیکنان تا پایان کامل این دوره از تمرینات و رقابت‎های مورد نظر تحت هیچ شرایطی اجازه بازگشت به اردوها را ندارند. به هر حال بازیکنانی که در اردو باقی مانده‌اند طبق برنامه روزی 4 ساعت تمرین فشرده دارند و ساعت‌های دیگر هم به نوعی در خدمت تیم ملی هستند. پس طبیعی است که اگر مثلا بعد از یک ماه یکی از بازیکنان انصراف دهنده بیاید و بگوید مشکلم حل شده و حالا می‌توانم در اردو باشم، ما قبول نکنیم.

مشحون گفت: به هر حال باید میان بازیکنی که در حال پشت سر گذاشتن تمرینات فشرده است با بازیکنی که یک ماه دور از تمرین، استراحت داشته، فرقی باشد. در هر صورت برای این دوره از تمرینات و تا زمان اتمام مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیای، بازیکنانی که تا کنون انصراف داده‌اند نمی‌توانند تحت هیچ شرایطی به اردو بازگردند.

وی در عین حال تاکید کرد: با این اوصاف این بازیکنان حداقل یک سال از شرایط تیم ملی دور هستند تا سال آینده که بخواهیم برای حضور در مسابقات بین‌المللی تشکیل اردو بدهیم. البته برای آن دوره از تمرینات و مسابقات منعی برای دعوت دوباره این بازیکنان نیستاما به شرطی که در آمادگی کامل قرار داشته باشند.

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال همچنین در مورد مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی که از عصر یکشنبه آغاز شده، گفت: این مرحله از تمرینات تا ظهر پنجشنبه ادامه دارد. بازیکنان جمعه استراحت می‌کنند و روز شنبه هم در معاینات پزشکی شرکت می‌کنند. این معاینات درمحل آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، جواد داوری و فربد فرمان در مرحله اول اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با عنوان کردن مسائل شخصی از حضور در تمرینات امتناع کردند. روز گذشته و در آغاز مرحله دوم تمرینات هم رضا لطفی به دلیل آسیب‌دیدگی اعلام کناره گیری کرد.

کد خبر 2307382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha