تیم بسکتبال جوانان سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی غرب آسیا را برابر اردن برگزار کرد و طی آن با دوازده اختلاف امتیاز متحمل شکست شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا امروز شامگاه سه شنبه با برگزاری سه دیدار در امان اردن پیگیری شد. در چارچوب این روز از رقابت‌ها  تیم جوانان ایران به مصاف تیم میزبان رفت و طی آن با نتیجه 57 بر 69 متحمل شکست شد. 

شاگردان "میلوش پی‌ایچ" در حالی مقابل اردن تن به شکست دادند که دیدارهای اول دوم خود در رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا را به ترتیب با پیروزی برابر فلسطین (69 بر 66) و یمن (76 بر 39) به پایان رسانده بودند. به این ترتیب شکست برابر اردن نخستین شکست بسکتبالیست‌های جوان ایران با مربیگری "میلوش پی‌ایچ" صربستانی به حساب می‌آید.

تیم بسکتبال جوانان چهارمین دیدار خود در مسابقات قهرمانی غرب آسیا را روز چهارشنبه برابر عراق برگزار می‌کند. این دیدار نیز ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار می‌شود.

چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا که از یکشنبه گذشته با حضور 6 تیم در اردن آغاز شد، روز پنجشنبه به پایان می‌رسد.  تیم بسکتبال جوانان ایران به منظور آماده‌سازی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا (28 مردادماه تا 6 شهریورماه - قطر) در مسابقات غرب آسیا شرکت کرده است.