۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱

با حضور جوانان ایران انجام می‌شود؛

آغاز با تاخیر مسابقات بسکتبال غرب آسیا از روز یکشنبه

آغاز با تاخیر مسابقات بسکتبال غرب آسیا از روز یکشنبه

چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا با یک روز تاخیر از روز یکشنبه و با حضور 6 تیم آغاز در اردن خواهد شد. تیم جوانان ایران به عنوان نماینده کشورمان در این دوره از رقابت‌ها شرکت خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آماده‌سازی بهتر تیم بسکتبال جوانان که مسابقات قهرمانی آسیا قطر (28 مردادماه تا 6 شهریورماه - قطر) را پیش رو دارد بهانه‌ای شد تا این تیم به عنوان نماینده ایران در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی غرب آسیا شرکت کند.

یمن، فلسطین، عراق، اردن و سوریه دیگر تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات هستند. لبنان که به تازگی و با تصمیم مسئولان فیبا از حالت تعلیق خارج شده دیگر تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها بود که البته از حضور در آن انصراف داد. به دنبال همین انصراف، مسابقات غرب آسیا که قرار بود از امروز آغاز شود با یک روز تاخیر از روز یکشنبه در امان اردن آغاز شده و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

برای حضور در چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال غرب آسیا، تیم جوانان ایران امروز شنبه عازم اردن شد. مهیار مهر، کامیار صادق‌زاده، محمد یوسف‌وند، آرش بنی مهدی، مهدی جعفری، عليرضا قمری، امیر محمد بادری،  نويد رضائی‌فر، علی الله وردی، عبدالصمد سرودی، برزین بابان و محمدرضا رضائی ترکیب دوازده نفره تیم ایران در این مسابقات را تشکیل می‌دهند. این بازیکنان زیر نظر "میلوش پی ایچ" که به تازگی به عنوان سرمربی انتخاب شده است همراه با محمدرضا اسلامی و مهران آتشی (مربیان) در این مسابقات حضور خواهند داشت.

برنامه دیدارهای مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا امشب مشخص خواهد شد.               

کد خبر 2297448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha