مجمع انتخابات فدراسیون سوارکاری در حالی روز سه‌شنبه برگزار می‌شود که ابهامات زیادی در خصوص سرنوشت آن وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس برنامه قبلی قرار است مجمع انتخابات فدراسیون سوارکاری فردا سه‌شنبه برگزار شود این در حالی است که ابهامات زیادی نسبت به سرنوشت این انتخابات وجود دارد و مشخص نیست کدام گزینه ریاست این فدراسیون را برای چهار سال بر عهده می‌گیرد.

اضافه شدن ناگهانی نام یک نماینده مجلس شورای اسلامی به فهرست 12 نفره قبلی این انتخابات در شرایطی صورت گرفته که سازمان بازرسی کشور روی موضع خود مبنی بر منع حضور نمایندگان مجلس و شورای شهر در انتخابات فدراسیون‌ها پافشاری می‌کند و تغییری در مواضع قبلی این سازمان به وجود نخواهد آمد.

در چنین شرایطی این امکان وجود دارد که در صورت انتخاب عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس جدید فدراسیون سوارکاری، سازمان بازرسی کل کشور به آن ورود کند.

چندی پیش نیز دنیامالی در انتخابات فدراسیون قایقرانی به عنوان رئیس جدید برگزیده شده بود ولی وی از شورای شهر استعفا نکرد تا انتخابات یاد شده باطل اعلام شود. این شرایط در صورتی که عزیزی آرای لازم را در انتخابات سوارکاری کسب کند تکرار خواهد شد مگر اینکه رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از سمت خود در خانه ملت استعفا کند.

البته باید دید وی در رقابت با گزینه مورد نظر وزارت ورزش و نیز دیگر مدعیان ریاست این فدراسیون می‌تواند آرای لازم را کسب کند یا خیر!