آشتیان- خبرگزاری مهر: معاون فرماندار اشتیان بر حل مشکلات بیماران خاص این شهرستان تاکید کرد و گفت: دولت از هیچ کوششی برای حل مشکلات بیماران خاص دریغ نمی کند لذا مسئولان استانی هم نباید از زیربار مسئولیت سلامت شهروندان، شانه خالی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادقی ظهر سه شنبه در نشست سامان دهی بیماران خاص شهرستان  آشتیان افزود: دولت تدبیر و امید با اجرای طرح بیمه سلامت گامی مهم در راستای حل مشکلات بیماران کشور برداشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 20 نفر در شهرستان آشتیان به بیماری ام. اس و دیالیز مبتلا هستند گفت: 20 نفر مبتلا به بیماری های خاص ام اس و دیالیز در شهرستان آشتیان وجود دارند که تمام هزینه های آن به صورت رایگان انجام می شود.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان آشتیان نیز در ادامه این جلسه گفت: حمایت از بیماران صعب العلاج و نیازمند و ارتقای کیفیت ویزیت در کلینیک ها و درمانگاه های دولتی مد نظر دولت است.

دکتر عباس ملاطایفه بیان کرد: با اجرای ششمین برنامه طرح سلامت که ارتقا کیفیت ویزیت است، پزشکان با دقت و وقت بیشتری به ویزیت بیماران خواهند پرداخت.

وی اظهار کرد: با اجرای این برنامه، انگیزه پزشکان نسبت به حضور در کلینیک های دولتی و درمانگاه های بیمارستانی افزایش یافته و همچنین با ارتقای کیفیت کار پزشکان، شاهد کاهش چشمگیر پرداختی از سوی مردم خواهیم بود.

وی عنوان کرد: با اجرای این طرح کیفیت خدمات کلینیکی ارتقا پیدا خواهد کرد و تعداد، تعرفه و دریافتی پزشکان افزایش یافته و رضایت مندی مردم و بیماران نیزافزایش خواهد یافت.

دکتر ملا طایفه ابراز داشت: بیماران خاص با عنوان بیماری های ویژه زیر پوشش درمانی این طرح قرار خواهند گرفت.

کمک به بیماران خاص شهرستان، تهیه بانک اطلاعات بیماران خاص و پیگیری مشکلات معیشتی خانواده های آنها از مصوبات این جلسه بود .