بروجرد - خبرگزاری مهر: وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم گفت: عملیات اجرایی بیمارستان بروجرد تا پایان 94 به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس آخوندی پیش از ظهر چهارشنبه وارد بروجرد شد و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: عملیات اجرایی آزادراه اراک - خرم آباد شروع شده است و این پروژه می تواند نتایج خوبی را برای شهرستان بروجرد داشته باشد.

وی عنوان کرد: با ایجاد خط آهن دورود -  بروجرد نیز یک آنتن به سمت بروجرد ایجاد خواهد شد که عملیات اجرایی این پروژه در دست اجرا است.

 وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم ابراز امیدواری کرد که پروژه خط آهن دورود -  بروجرد بتواند در توسعه پایدار این منطقه سهیم بوده و افزود: با راه اندازی این پروژه بروجرد به غرب کشور اتصال پیدا خواهد کرد.

آخوندی با بیان این موضوع که بیمارستان آیت الله بروجردی و ورزشگاه 15 هزار نفری بروجرد نیز در دستور کار قرار دارند گفت: دولت تصمیم دارد پروژه های بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی را تکمیل کند.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای فعال کردن پروژه بیمارستان بروجرد در سالجاری، افزود: در این راستا بیمارستان آیت الله بروجردی با تامین منابع مورد نیاز تا پایان سال 94 به اتمام خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم بیان داشت: در حال پیگیری جاده توره به بروجرد هستیم تا بتوانیم این پروژه را نیز به نتیجه مطلوب برسانیم.