۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۴۳

آخوندی:

عملیات اجرایی بیمارستان بروجرد تا پایان سال 94 به اتمام می رسد

عملیات اجرایی بیمارستان بروجرد تا پایان سال 94 به اتمام می رسد

بروجرد - خبرگزاری مهر: وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم گفت: عملیات اجرایی بیمارستان بروجرد تا پایان 94 به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس آخوندی پیش از ظهر چهارشنبه وارد بروجرد شد و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: عملیات اجرایی آزادراه اراک - خرم آباد شروع شده است و این پروژه می تواند نتایج خوبی را برای شهرستان بروجرد داشته باشد.

وی عنوان کرد: با ایجاد خط آهن دورود -  بروجرد نیز یک آنتن به سمت بروجرد ایجاد خواهد شد که عملیات اجرایی این پروژه در دست اجرا است.

 وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم ابراز امیدواری کرد که پروژه خط آهن دورود -  بروجرد بتواند در توسعه پایدار این منطقه سهیم بوده و افزود: با راه اندازی این پروژه بروجرد به غرب کشور اتصال پیدا خواهد کرد.

آخوندی با بیان این موضوع که بیمارستان آیت الله بروجردی و ورزشگاه 15 هزار نفری بروجرد نیز در دستور کار قرار دارند گفت: دولت تصمیم دارد پروژه های بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی را تکمیل کند.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای فعال کردن پروژه بیمارستان بروجرد در سالجاری، افزود: در این راستا بیمارستان آیت الله بروجردی با تامین منابع مورد نیاز تا پایان سال 94 به اتمام خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم بیان داشت: در حال پیگیری جاده توره به بروجرد هستیم تا بتوانیم این پروژه را نیز به نتیجه مطلوب برسانیم.

کد خبر 2314587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha